Αερόβια άσκηση και τα οφέλη της

Στη διάρκεια της καραντίνας έχουν μειωθεί οι τρόποι άσκησης λόγω του κλεισίματος των
γυμναστηρίων, κολυμβητηρίων κλπ. Ένας εύκολος και πολύ ευεργετικός τρόπος άθλησης είναι η αερόβια άσκηση.

Αερόβια άσκηση ονομάζεται οποιαδήποτε δραστηριότητα ανεβάζει τους καρδιακούς παλμους, αυξάνει την πρόσληψη οξυγόνου και βελτιώνει το καρδιαγγειακό μας σύστημα. Μερικά παραδείγματα αερόβιας άσκησης στην εποχή που διανύουμε είναι το γρήγορο περπάτημα, το τρέξιμο, η ποδηλασία και το τέννις.

150 λεπτά μέτριας αεροβικής άσκησης ή 75 λεπτά έντονης αεροβικής άσκησης αρκούν για την καλύτερη καρδιαγειακή υγεία, τη ρύθμιση των σακχάρων στο αίμα, μειώνονται τα συμπτώματα άσθματος, βοηθαέι στη ρύθμιση και απώλεις βάρους-λίπους και ανακουφίζει από το άγχος ιδιαίτερα σ΄ αυτή τη δύσκολη εποχή που βρισκόμαστε.

Κλείνοντας η αερόβια άσκηση έχει τρομερά οφέλη στον οργανισμό μας. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα ήταν καλό να κάνουν περίοπου τριάντα λεπτά (30 λεπτά) μέτριας αεροβικής άσκησης πέντε φορές την εβδομάδα. Η ένταση,η διάρκεια και ο τύπος της άσκησης μπορούν να διαφέρουν από μέρα σε μέρα για να μην είναι μονότονη η προπόνηση σας.

Να θυμάστε ότι οποιαδήποτε προπόνηση είναι καλύτερη από την ακινησία και από το να καθόμαστε στο σπίτι.

Τάσσος Νικόλαος
Personal Trainer