Υποφέρετε από ημικρανίες; Τρόποι για να τις αποφύγετε!

Λόγω άγχους όλο και περισσότεροι άνθρωποι υποφέρουν από ενοχλητικές ημικρανίες, κάτι που καθιστά δύσκολη τη καθημερινότητα. Δείτε κάποιος τρόπους για να μπορείτε να τις αντιμετωπίσετε.
Σημαντικό το μαγνήσιο: Το μαγνήσιο περιέχουν δημητριακά ολικής αλέσεως που μπορείτε να τρώτε στο πρωινό σας. Η έλλειψη μαγνησίου, μπορεί να οδηγήσει στη μειωμένη παροχή αίματος στον εγκέφαλο, άρα και σε ημικρανικές κρίσεις.
Πίνετε πολύ νερό: Οι γιατροί συχνά φωνάζουν να πίνετε πολύ νερό και πολύ καλά κάνουν. Η αφυδάτωση του οργανισμού σας είναι ένας ακόμη λόγος που δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε, αφού νομίζετε ότι το κεφάλι σας κοντεύει να σπάσει.
Αερόβια γυμναστική: Μία έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2011 στο περιοδικό Cephalalgia ανέφερε ότι το συγκεκριμένο είδος άσκησης βοηθάει αρκετά στην αντιμετώπιση των ημικρανιών.
Κοιμηθείτε σωστά: Μην κοιμάστε 4 ώρες πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι σας. Είναι φυσικό να νιώθετε πονοκέφαλο, αφού δεν έχετε κοιμηθεί σωστά. Φροντίζετε, λοιπόν, να κοιμάστε επαρκώς 8 ώρες και σχεδόν πάντα την ίδια ώρα.