Τα 4 είδη δημητριακών για σούπερ-υγιή οργανισμό!

Η καλύτερη τροφή για τον άνθρωπο είναι τα δημητριακά, σύμφωνα με έρευνες, που παρουσιάζουν πως ο συνδυασμός τους με γιαούρτι ή γάλα, αποτελεί το πιο δυναμωτικό πρωινό.

Εάν θέλετε έναν δυνατό οργανισμό απλά προσθέστε τα 4 παρακάτω τρόφιμα στην διατροφή σας:

Φαγόπυρο:

Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες, συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης.

Βρώμη:

Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και βοηθά στην πρόληψη ασθενειών.

Πτισάνη:

Δηλαδή, το αποφλοιωμένο κριθάρι.

Είναι πλούσιο σε καροτίνη ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, σε φώσφορο, κάλλιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, C και E.

Κεχρί:

Δεν περιέχει γλουτένη και είναι μία καλή πηγή φυτικής πρωτεΐνης.

Περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο, κάλιο, χαλκό και ψευδάργυρο.