Ρυθμίστε την αρτηριακή πίεση με πέντε απλά κόλπα…

Ρυθμίστε την αρτηριακή πίεση με πέντε απλά κόλπα…
Η χρήση φαρμάκων δεν είναι πάντα ο πιο αποτελεσματικός τρόπος, ώστε να διατηρηθεί στα φυσιολογικά επίπεδα η αρτηριακή πίεση.
Για να καταφέρετε να ρυθμίσετε την πίεση σας, πρέπει να βελτιώσετε τον τρόπο ζωής σας, προσθέτοντας την άσκηση.
Η διατροφή όμως είναι το βασικό «κλειδί» για να πετύχετε τον σκοπό σας.

Αποφύγετε τις 5 τροφές που ακολουθούν και θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα:

Αναψυκτικά
Αντί για κάποιο αναψυκτικό μπορείτε να επιλέξετε, ένα ανθρακούχο νερό με μια φέτα λεμόνι ή χυμό λεμονιού.

Επεξεργασμένα κρέατα – αλλαντικά
Εναλλακτικά μπορείτε να ζητήσετε αλλαντικά με μειωμένο νάτριο, όπως από στήθος γαλοπούλας ή κοτόπουλου.

Πίτσα
Έαν είναι δύσκολο να αντισταθείτε στην αγαπημένη ιταλική συνταγή, τουλάχιστον επιλέξτε μια πίτσα με πολλά λαχανικά και λεπτή ζύμη.

Κινέζικο φαγητό
Επειδή περιέχουν επίσης πολύ νάτριο.

Έτοιμη σάλτσα ντομάτας
Μπορείτε να τρίψετε ντομάτες και να δημιουργήσετε την δική σας σπιτική σάλτσα, αντί για τις έτοιμες και επεξεργασμένες του εμπορίου.