Οι ασκήσεις- ασπίδα για την καρδιά μας!

Η ήπια καθημερινή άσκηση, προστατεύει την καρδιά μας , μειώνοντας παράλληλα έως 50% τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής νόσου, υπέρτασης, διαβήτη και άλλων παθήσεων.

Εάν θέλετε να θωρακίσετε την καρδιά σας και το σώμα σας να αποκτήσει αντοχές, δείτε τι πρέπει να κάνετε:

-Προτιμήστε την αερόβια άσκηση (περπάτημα, ποδήλατο, κολύμπι, χορό κ.ά.).

-Ασκηθείτε επί 30 λεπτά 3-4 φορές την εβδομάδα.

-Υιοθετήστε συνήθειες που ωφελούν την καρδιά. Μην κάθεστε, προτιμήστε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ και διανύστε με τα πόδια τις κοντινές αποστάσεις.

-Μην κάνετε ασκήσεις που αντί να σας ωφελήσουν, μπορεί να επιβαρύνουν την καρδιά. Συμβουλευτείτε σχετικά τον καρδιολόγο σας.

-Ξεκινήστε αργά και αυξήστε ρυθμό, ένταση ή/και διάρκεια σταδιακά.