Μόνο έτσι θα καταφέρετε να μειώσετε τη γλυκόζη στο αίμα σας!

Ο καλύτερος τρόπος να μειώσετε την υψηλή γλυκόζη αίματος είναι να μειώσετε την υπερβολική κατανάλωση υδατανθράκων. Η λυπηρή πραγματικότητα είναι ότι μια μεγάλη μερίδα των κατοίκων των βιομηχανοποιημένων εθνών τρώνε και πίνουν πολλές θερμίδες. Όταν ένα σημαντικό μέρος αυτών των υπερβολικών θερμίδων είναι στη μορφή των υδατανθράκων ιδιαίτερα των επεξεργασμένων υδατανθράκων τότε η πιθανότητα να αναπτύξετε προβληματικό μεταβολισμό γλυκόζης του αίματος και καρδιαγγειακή ασθένεια αυξάνεται σημαντικά.
Το 1957 ήταν ο καθηγητής John Yudkin που πρώτος επέστησε την προσοχή στο γεγονός ότι η διεθνής κατανάλωση ζάχαρης επέδειξε μια πολύ ισχυρότερη σχέση με την καρδιακή θνησιμότητα από ότι η πρόσληψη διατροφικού λίπους. Πιο πρόσφατα ερευνητές του Harvard βρήκαν ότι το γλυκαιμικό φορτίο των τροφών προέβλεπε σημαντικά τον καρδιαγγειακό κίνδυνο. Αφού παρακολούθησαν πάνω από 75.000 γυναίκες στη Nurses Health Study για δέκα χρόνια, παρατήρησαν ότι καθώς το γλυκαιμικό φορτίο αυξανόταν, αυξανόταν και η συχνότητα θανατηφόρας και μη θανατηφόρας καρδιαγγειακής ασθένειας. Βρέθηκε ότι οι γυναίκες με το υψηλότερο γλυκαιμικό φορτίο είχαν διπλάσιο τον κίνδυνο καρδιαγγειακής ασθένειας από ότι αυτές με το χαμηλότερο γλυκαιμικό φορτίο.