Ελαφριά σνακ που μπορείς να φας αργά το βράδυ!

Ελαφριά σνακ που μπορείς να φας αργά το βράδυ!

 
Αν ακολουθείς μία ισορροπημένη διατροφή αλλά είναι αργά το βράδυ και νιώθεις ότι πεινάς τι κάνεις; Μπορείς να επιλέξεις ένα σνακ με λιγότερες από 200 θερμίδες που αποτελείται από καλούς υδατάνθρακες που προέρχονται από φρούτα ή γιαούρτι και βοηθούν στον ύπνο, σε συνδυασμό με πρωτεΐνη που βοηθά στη διατήρηση της μυϊκής μάζας.

Ακολουθούν οι πιο γευστικοί συνδυασμοί:

1. ¾ φλιτζανιού γιαούρτι με ½ φλιτζάνι βατόμουρα.

2. ½ φλιτζάνι τυρί cottage και ¼ φλιτζανιού ανανά.
3. Δροσερό smoothie με 1 φλιτζάνι κεφίρ και ½ φλιτζάνι κρύα φρούτα, όπως ροδάκινα, μούρα.

4. Λαχανικά κομμένα σε φέτες και 2 κουταλιές γιαούρτι ή χούμους.

5. 1 φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως αλειμμένη με μία κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο.

ΠΗΓΗ