Ασκήσεις για πρωινή ενέργεια! Όλα τα μυστικά…

Ενεργοποιήστε τον μεταβολισμό σας, σφίξτε το σώμα σας και νιώστε την ενέργεια να κυλάει στις φλέβες σας μόνο με 15 λεπτά πρωινής γυμναστικής στην κρεβατοκάμαρα σας. Είναι ασκήσεις που εφαρμόζονται εύκολα και δεν σας τρώνε χρόνο από το πρόγραμμα της ημέρας σας.
Ξυπνήστε το σώμα σας με διατάσεις
Όπως είστε ξαπλωμένοι και χουζουρεύετε, τεντώστε χέρια και πόδια σαν να προσπαθείτε να φτάσετε κάτι. Νιώστε το σώμα σας να τεντώνει. Μείνετε εκεί για 4-5 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε 3 φορές.
Ποδήλατο στον αέρα
Ξαπλώστε ανάσκελα, λυγίστε τα γόνατα και φέρτε τα χέρια σας στον αυχένα. Αρχίστε να κάνετε ποδήλατο με τα πόδια λυγισμένα στον αέρα. Κάντε 10 ολοκληρωμένους κύκλους και χαλαρώστε. Επαναλάβετε 2 φορές ακόμη. Η άσκηση αυτή βοηθάει να γυμνάσετε τους μηρούς και τους κοιλιακούς σας.
Δυνατοί τετρακέφαλοι
Ήρθε η ώρα να σηκωθείτε από το κρεβάτι. Σταθείτε στο πλάι του κρεβατιού με τη φορά του σώματος προς την κεφαλή του. Σηκώστε το δεξί σας πόδι προς τα πίσω και τραβήξτε το με το δεξί σας χέρι. Μείνετε σε αυτή τη στάση για 10 δευτερόλεπτα. Κάντε το ίδιο με την αριστερή σας πλευρά. Επαναλάβετε κάθε πόδι 3 φορές.
Χαλαρώστε τη μέση σας
Ξαπλώστε ξανά! Ανάσκελα όπως είστε, φέρνετε τα γόνατα λυγισμένα κοντά στο στήθος σας, με την βοήθεια των χεριών σας. Νιώστε ένα ελαφρύ τράβηγμα στη μέση. Μείνετε σε αυτή τη στάση για 10 δευτερόλεπτα. Χαλαρώστε το σώμα σας και επαναλάβετε για 2 φορές ακόμη.