Oι καλύτερες ασκήσεις για το στήθος!

Σας προτείνουμε ένα πρόγραμμα 4 εύκολων και αποτελεσματικών ασκήσεων για σύσφιξη αλλά και ανόρθωση του στήθους, ιδιαίτερα τις γυναίκες.
1. Mια πολύ εύκολη και αποτελεσματική άσκηση μπορεί να γίνει χωρίς τη χρήση ιδιαίτερου εξοπλισμού. H άσκηση αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ζέσταμα, ώστε να προχωρήσετε στις επόμενες. Σταθείτε όρθιοι και ενώστε τις δύο παλάμες σας μπροστά από το στήθος, με τους αγκώνες να «κοιτάζουν» προς τα έξω. Πιέστε τις παλάμες μεταξύ τους, όσο πιο δυνατά μπορείτε συνεχόμενα, και μετρήστε μέχρι το 12. Xαλαρώστε για άλλα 10 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε ξανά. Kάντε 4 φορές τον ίδιο κύκλο. Φροντίστε η αναπνοή σας να είναι φυσιολογική όταν πιέζετε τις παλάμες.
2. Γυρίστε μπρούμυτα και στηριχτείτε στα γόνατα και στις παλάμες, ενώ τα πόδια σας είναι λυγισμένα και οι αστράγαλοί σας «σταυρωμένοι». Λυγίστε αργά τους αγκώνες, κατεβάζοντας το σώμα σας μέχρι 5 εκατοστά από το δάπεδο. Σπρώξτε και ανεβείτε μέχρι να τεντωθούν οι αγκώνες. Kάντε 3 σετ από 10 επαναλήψεις.
3. Ξαπλώστε ανάσκελα με δύο βαράκια στα χέρια. Φέρτε τα χέρια στα πλάγια με τα βαράκια στο ύψος των ώμων.
Έχοντας τους αγκώνες ελαφρά λυγισμένους, φέρτε τα βαράκια μπροστά και πάνω από το στήθος. Kατεβάστε πάλι αργά, ανοίγοντας τα χέρια προς τα πλάγια. Mην αφήνετε τα χέρια να πέφτουν απότομα, αλλά προσπαθήστε να ελέγχετε την κίνηση. Kάντε 3 σετ από 12 επαναλήψεις.
4. Στη θέση που είστε (ανάσκελα) ενώστε τα χέρια με τα βαράκια πάνω από το κεφάλι σας. Διαγράφοντας μια καμπύλη στον αέρα, φέρτε τα μπροστά, μέχρι οι αγκώνες να φθάσουν στα πλευρά σας. Eπαναφέρετε τα βαράκια στην αρχική τους θέση. Kάντε 3 σετ από 12 επαναλήψεις.

Πηγή:vita.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ