Aποκαλυπτική έρευνα! Τι εθισμό έχετε ανάλογα τον μήνα γέννησης σας…

Aποκαλυπτική έρευνα! Τι εθισμό έχετε ανάλογα τον μήνα γέννησης σας…

Ο μήνας που έχει γεννηθεί ο καθένας, επηρεάζει διάφορα στοιχεία της προσωπικότητάς του.
Πρόσφατη μεγάλη δημοσκόπηση δείχνει τον «εθισμό» των ατόμων, ανάλογα με το ποια περίοδο γεννήθηκαν.
Οι συμμετέχοντες απάντησαν σε ερωτήσεις και τα αποτελέσματα είναι τα εξής.

Τέλος Μάρτη – Τέλος Απρίλη
Τα άτομα που έχουν γεννηθεί από τέλος Μάρτη μέχρι τέλος Απρίλη, αγαπούν την ταχύτητα και την ανεξαρτησία.
Συνήθως έχουν στην κατοχή τους μια μηχανή μεγάλου κυβισμού ή ένα γρήγορο αυτοκίνητο.
Αν δεν έχουν, ονειρεύονται να αγοράσουν.
Πολλοί από τους ερωτηθέντες, κυρίως άντρες, ασχολούνται και με τη γυμναστική.

Τέλος Απρίλη – Τέλος Μάη
Η πλειοψηφία των ανθρώπων που έχουν γεννηθεί το Μάη, έχουν μια ροπή προς το φαγητό.
Η μεγάλη τους εξάρτηση όμως είναι τα γλυκά.
Δεν κάνουν διακρίσεις και επιθυμούν να δοκιμάζουν πάστες, τάρτες, παγωτά, τούρτες και οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη.
Οι γυναίκες διαθέτουν αρκετά χρήματα, για να αποκτήσουν πολλά και διαφορετικά σετ εσωρούχων.

Τέλος Μάη – Τέλος Ιουνίου
Οι άνθρωποι που είναι γεννημένοι τέλη Μάη με τέλη Ιουνίου, δεν μπορούν να φανταστούν τον εαυτό τους, χωρίς το κινητό τους τηλέφωνο.
Είναι επέκταση του χεριού τους, διευκολύνει την καθημερινότητά τους και πολλές φορές έχουν 2 διαφορετικά.
Ένα για επαγγελματική χρήση και ένα για προσωπική.

Τέλος Ιουνίου – Τέλος Ιουλίου
Όσοι γεννήθηκαν αυτούς τους καλοκαιρινούς μήνες, επιλέγουν να τρώνε συχνά σουβλάκι.
Αν έχουν μαγειρευτό φαγητό δεν θα το αρνηθούν, αλλά από junk food, προτιμούν το σουβλάκι.

Τέλος Ιουλίου – Τέλος Αυγούστου
Οι δημοσκοπήσεις έδειξαν, ότι τα άτομα που γεννήθηκαν τέλος Ιουλίου μέχρι τέλος Αυγούστου, διακρίνονται από αυταρέσκεια.
Περνούν μεγάλο μέρος της ημέρας τους δικτυωμένοι στα social media, ανεβάζουν συχνά selfies και ενημερώνουν τους διαδικτυακούς τους φίλους για τις καθημερινές ασχολίες τους.

Τέλος Αυγούστου – Τέλος Σεπτεμβρίου
Η οργάνωση και ο προγραμματισμός, είναι σημαντικοί παράγοντες στη ζωή των ατόμων που γεννήθηκαν τέλος Αυγούστου μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου.
Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν εφαρμογές στο κινητό τους, για να ελέγχουν από τους χτύπους της καρδιάς τους, μέχρι τα ηλεκτρολογικά τους σπιτιού τους.

Τέλος Σεπτεμβρίου – Τέλος Οκτωβρίου
Όσοι είναι γεννημένοι τον Οκτώβρη, είναι «εθισμένοι» στις μυρωδιές.
Απολαμβάνουν να φορούν έντονα αρώματα και κρέμες σώματος, ακόμη και για να πάνε στο σούπερ μάρκετ.
Επίσης, επενδύουν χρήματα σε ρούχα και αξεσουάρ.

Τέλος Οκτώβρη – Τέλος Νοέμβρη
Οι δημοσκοπήσεις έδειξαν ότι τα άτομα που έχουν γεννηθεί τέλος Οκτώβρη μέχρι τέλος Νοέμβρη, θέλουν να αγοράζουν καινούρια, ακριβά πράγματα.
Είτε είναι ένας νέος καναπές για το σπίτι ή 4 καινούρια ακριβά τζιν, επιθυμούν να τα αποκτήσουν και το κάνουν.

Τέλος Νοέμβρη – Τέλος Δεκέμβρη
Τα ταξίδια και τα τυχερά παιχνίδια, είναι τα «πάθη» αυτών που γεννήθηκαν το Δεκέμβρη.
Αναζητούν νέες εμπειρίες και συλλέγουν αναμνήσεις.
Προσπαθούν να ταξιδεύουν όσο συχνότερα μπορούν, για να γνωρίσουν άλλους πολιτισμούς και να δουν αξιοθέατα.
Από τα τυχερά παιχνίδια εξασφαλίζουν χρήματα, πιθανόν για τα ταξίδια τους.

Τέλος Δεκέμβρη – Τέλος Γενάρη
Όσοι γεννήθηκαν στο μεταίχμιο μεταξύ παλιού και νέου χρόνου, έχουν μια ροπή προς το ποτό.
Συνήθως είναι λάτρεις του ουίσκι.
Επιθυμούν ανεξαρτησία και έχουν ιδιαίτερη σχέση με την έννοια του χρόνου.
Ξέρουν να τον υπολογίζουν και να τον μοιράζουν, ώστε να είναι πάντα συνεπείς.

Τέλος Γενάρη – Τέλος Φλεβάρη
Εξαρτημένοι από το Facebook, δηλώνουν όσοι έχουν γεννηθεί από τέλος Γενάρη έως τέλος Φλεβάρη.
Μπορούν να περάσουν αρκετές ώρες της ημέρας μπροστά από τον υπολογιστή, όχι όμως για να ανεβάζουν φωτογραφίες.
Το ότι μπορούν να επικοινωνήσουν με ανθρώπους από όλο τον κόσμο και να μοιραστούν ιδέες και απόψεις, τους συναρπάσει.

Τέλος Φλεβάρη – Τέλος Μάρτη
Άντρες και γυναίκες που γεννήθηκαν τέλος Γενάρη μέχρι τέλος Μάρτη, έχουν αδυναμία στα αξεσουάρ.
Ρολόγια, βραχιόλια, φουλάρια, ζώνες και για τις γυναίκες σκουλαρίκια, είναι αναπόσπαστα κομμάτια της γκαρνταρόμπας τους.
Έχουν διαφορετικά αξεσουάρ για κάθε συνδυασμό ρούχων και δε βαριούνται ποτέ να τα ανανεώνουν.
valueforlife.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ