5 εύκολοι τρόποι για να μειώσετε τις θερμίδες!

Κάθε δίαιτα θέλει αποφασιστικότητα και προγραμματισμό, όμως όταν δεν χορταίνουμε είναι πολύ δύσκολο να μειώσουμε θερμίδες από κάθε μας γεύμα. Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι έξυπνοι τρόποι για να μειώσουμε τις θερμίδες που λαμβάνουμε καθημερινά με μικρές και απλές αλλαγές στον τρόπο που τρώμε.

1. Πικάντικα γεύματα: Ο πιο εύκολος τρόπος να μειώσουμε τις θερμίδες αλλά και να κάνουμε ένα απλό, διαιτητικό γεύμα πιο νόστιμο είναι να χρησιμοποιήσουμε μπαχαρικά όπως το τσίλι, η κανέλα το πιπέρι καγιέν και το τζίντζερ που προωθούν την απώλεια κιλών.

2. Προσοχή στα συνοδευτικά: Ένα ελαφρύ γεύμα μπορεί να έχει πολλές θερμίδες όταν το συνοδεύουμε με σάλτσες, ψωμί ή γλυκαντικές ουσίες. Προτιμήστε ξύδι μπαλσάμικο και μουστάρδα ή καταναλώστε το γεύμα σας σκέτο.

3. Σερβίρετε σε μικρά πιάτα: Για να μειώσετε τις θερμίδες πρέπει να μειώσετε και την ποσότητα του φαγητού σε κάθε γεύμα. Μια καλή λύση είναι να σερβίρετε το φαγητό σε μικρότερα πιάτα για να δώσει την εντύπωση μιας μεγαλύτερης μερίδας.

4. Μασήστε πιο αργά: Όταν μασάμε το φαγητό μας αργά καταλήγουμε να χορταίνουμε πιο γρήγορα. Έτσι τρώμε λιγότερη ποσότητα από το γεύμα μας!

5. Προσοχή στα ποτά: Οι θερμίδες κρύβονται ακόμα και στα ποτά που καταναλώνουμε μέσα στην ημέρα. Ο καφές με σαντιγί ή ζάχαρη, τα smoothies αλλά και κάποιοι φρουτοχυμοί μπορεί να έχουν παραπάνω θερμίδες από όσες νομίζουμε για αυτό είναι προτιμότερο να επιλέξουμε νερό ή πράσινο τσάι και καφέ χωρίς ζάχαρη.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ