Πως θα προστατεύσετε τον οργανισμό σας από την αφυδάτωση…

Πως θα προστατεύσετε τον οργανισμό σας από την αφυδάτωση…
Το καλοκαίρι έφτασε και η θερμοκρασία έχει ανέβει επικίνδυνα! Έτσι λοιπόν η ανάγκη για να αποφευχθεί η αφυδάτωση είναι πολύ μεγαλύτερη!
Από την αρχή της ανθρωπότητας, ο άνθρωπος αναζήτησε τρόπους για να την προώθηση και διατήρηση της υγείας, καθώς και για την πρόληψη των διαφόρων νόσων. H ενυδάτωση, η σωματική δραστηριότητα και η άσκηση αποτελούν βασικούς παράγοντες για την ενίσχυση της υγείας του ανθρώπου. Το νερό είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για το ανθρώπινο σώμα και ένα σημαντικό κλειδί για να αποφευχθεί η αφυδάτωση. Χωρίς νερό, οι άνθρωποι μπορούν να επιβιώσουν μόνο για μερικές ημέρες αυτό αποτελεί το 75% του σωματικού βάρους σε βρέφη και το 55% στους ηλικιωμένους ανθρώπους.

Ποιές όμως είναι οι τεχνικές μιας καλής ενυδάτωσης;
* Νερό: Για τον γενικό πληθυσμό, η πρόσληψη 2-2,5 λίτρων την ημέρα είναι απαραίτητη (υπολογίζεται ότι είναι περίπου 8-10 ποτήρια).
* Φρούτα & Λαχανικά: Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι γενικά η μεγαλύτερη πηγή νερού. 3-5 μερίδες από φρούτα και λαχανικά την ημέρα θα βοηθήσουν αρκετά.
* Καφές και τσάι: Παρ’οτι είναι «υγρά» δε βοηθάνε στην ενυδάτωση του οργανισμού, αντίθετα προκαλούν αφυδάτωση λόγω της υψηλής διουρητικής τους δράσης.
* Ούρα: Ελέγχετε το χρώμα των ούρων σας. Εάν έχουν σκούρο χρώμα, αυτ΄0ο αποτελεί δείγμα ότι υπάρχει αφυδάτωση και άρα θα πρέπει να αυξήσετε το νερό που πίνετε.
Γράφει ο Γεώργιος Χατζησπυρέλλης Χημικός Τροφίμων, μέλος της επιστημονικής ομάδας της εταιρείας Viogenesis.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ