Η άσκηση που βοηθάει στην καλή λειτουργία του θυρεοειδή!

Η άσκηση που βοηθάει στην καλή λειτουργία του θυρεοειδή!
Η σωματική άσκηση, όταν γίνεται για τουλάχιστον 40 λεπτά, για τρεις ημέρες την εβδομάδα, βοηθά σημαντικά στη βελτίωση της λειτουργίας του θυρεοειδούς. Η άσκηση μπορεί να περιλαμβάνει απλό περπάτημα ή τρέξιμο, μέχρι πιο έντονη γυμναστική με βάρη, που σταδιακά μπορεί να τονώσει και να βελτιώσει τη λειτουργία του αδένα. Επίσης, απλές ασκήσεις γυμναστικής, που μπορείτε να τις κάνετε στο σπίτι, όπως κάμψεις, προβολές, καθίσματα και sit-ups πλάτη με πλάτη, βοηθούν στη μείωση των επιπέδων της ινσουλίνης και στην αύξηση της λειτουργίας του θυρεοειδούς.
Επίσης, υπάρχει και μία άσκηση, η οποία αποδεδειγμένα βοηθά τους ασθενείς με υποθυρεοειδισμό, καθώς αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στον αδένα. Πρόκειται για μια άσκηση γιόγκα που ονομάζεται Sarvangasana. Για να πραγματοποιήσετε αυτή την άσκηση, ξαπλώστε ανάσκελα με τα χέρια σας σε ευθεία με το υπόλοιπο σώμα, «κολλημένα» κατά μήκος των πλευρών σας και τις παλάμες σας στραμμένες προς το πάτωμα. Στη συνέχεια, σηκώστε τα πόδια σας ενωμένα, μέχρι να σχηματίσουν ορθή γωνία με το πάτωμα.
Φροντίστε, όμως, η πλάτη, ο αυχένας και το κεφάλι να μην είναι ανασηκωμένα, αλλά «κολλημένα» στο πάτωμα. Ακολούθως, ανασηκώστε τη λεκάνη και τα ισχία σας και κατευθύνετέ τα προς το κεφάλι σας, έτσι ώστε το πηγούνι σας να ακουμπήσει πάνω στο στέρνο σας, στηρίζοντας τον εαυτό σας με τους αγκώνες σας και τα μπράτσα στο πάτωμα και τα χέρια σας στους γοφούς σας. Κρατήστε το λαιμό και τους ώμους σας επίπεδα στο πάτωμα και τεντώστε τον κορμό και τα πόδια σας όσο το δυνατόν ευθεία. Μείνετε σε αυτή τη θέση όσο το δυνατόν περισσότερο, έως και 5 λεπτά την ημέρα. Προσοχή, όμως, μην κάνετε αυτή την άσκηση εάν είστε έγκυος, αν έχετε γλαύκωμα, φλεβοκομβικά προβλήματα ή υψηλή αρτηριακή πίεση.
ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΣΕΡΕΤΗ
από το βιβλίο:
«ΝΙΚΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ ΑΔΕΝΑ
ΦΥΣΙΚΉ ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΣΗ
ΚΑΙ ΠΡΌΛΗΨΗ», Εκδόσεις ΚΑΔΜΟΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ