Pole Dancing! Η γυμναστική που θα απογειώσει το κρεβάτι σας…

25

Pole Dancing! Η γυμναστική που θα απογειώσει το κρεβάτι σας…

Όταν ακούς pole dancing μη σου έρχονται στο μυαλό μόνο αισθησιακά λικνίσματα και σκηνές στριπτίζ. Το pole dancing έχει γίνει μια δημοφιλής μορφή άσκησης, ενώ παράλληλα έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Με λίγα λόγια, δεν είναι μόνο ένας πολύ καλός τρόπος για να αγκαλιάσεις την εσωτερική σεξουαλικότητά σου, αλλά και για να βελτιώσεις την ποιότητα της ζωής σου. Δες ποια είναι τα οφέλη του pole dancing που δεν θα περίμενες ποτέ!

1. Σε βοηθά να κάψεις θερμίδες γρήγορα: Μια τέλεια ισομετρική και καρδιαγγειακή άσκηση στη συσκευασία του ενός. Μπορείς να κάψεις τόσες θερμίδες όσες θα έκαιγες σε μια συνεδρία 30 λεπτών αερόμπικ ή γυμναστικής. Αυτό θα οδηγήσει σε σημαντική απώλεια βάρους μέσα σε μερικούς μήνες.

2. Χτίζει την αυτοπεποίθησή σου: Το να έχεις αυτοπεποίθηση δεν είναι απλώς στο μυαλό σου – θα αρχίσεις πραγματικά να βελτιώνεις τη στάση του σώματός σου. Σύντομα θα είσαι σε θέση να κινηθείς με την ευλυγισία και την κομψότητα ενός αιλουροειδούς.

3. Θα έχεις λιγότερο άγχος: Η αδρεναλίνη αρχίζει σιγά-σιγά να συσσωρεύεται στο σώμα σου με αποτέλεσμα να αγχώνεσαι εύκολα και να ενοχλείσαι. Μια έντονη συνεδρία pole dancing θα σε βοηθήσει να ωθήσεις το σώμα σου να παράγει ενδορφίνες (η ορμόνη που σχετίζεται με τα συναισθήματα ευφορίας).

4. Θα θες να γυμναστείς περισσότερο: Αν αισθάνεσαι την προπόνηση ως αγγαρεία, τότε θα χάσεις γρήγορα το κίνητρό σου. Το pole dancing ενισχύει την αντοχή και σε κάνει να νιώθεις σέξι. Επίσης, θα σε κάνει να θες να εξασκείσαι συνέχεια -άρα και να γυμνάζεσαι.

5. Θα γίνεις πιο ευλύγιστη: Αυτό σημαίνει ότι θα έχεις και λιγότερα προβλήματα, όπως πόνο στην πλάτη, δυσκαμψία του αυχένα και πόνο των μυών. Μπορείς επίσης να ελαχιστοποιήσεις τον κίνδυνο διαστρέμματος.

6. Είναι καλό για τα οστά και τις αρθρώσεις: Η ανάπτυξη γερών οστών και συνδετικού ιστού, σε συνδυασμό με την αύξηση της κινητικότητας των αρθρώσεων, βοηθά να μειώσεις σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης στις γυναίκες. Από τη στιγμή που δεν ασκείς τεράστια πίεση στις αρθρώσεις σου, το pole dancing είναι μια πολύ ασφαλής μορφή άσκησης.

7. Είναι καλό για την καρδιά και τη ροή του αίματος: Το pole dancing είναι καλό για την καρδιά σου, όπως κάθε μορφή μέτριας έως έντονης αερόβιας άσκησης και δεδομένου ότι όλοι οι μύες αξιοποιούνται, η τακτική άσκηση προωθεί τη ροή του αίματος. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις γυναίκες που ζουν καθιστική ζωή.

8. Αναπτύσεις καλύτερη ισορροπία: Όταν αρχίζεις να εκτελείς πιο πολύπλοκες ρουτίνες, αυξάνεται η κιναισθητική σου ευφυία. Αυτό σημαίνει ότι έχεις λιγότερες πιθανότητες πρόκλησης τραυματισμών, εξαιτίας πρόσκρουση σε πράγματα. Θα έχεις καλύτερη ισορροπία και θα αποφευγεις τα συχνά ατυχήματα, όπως γλίστρημα, πτώση κλπ.

9. Μπορεί να κάνει καλύτερη την εγκυμοσύνη σου: Ένα από τα λιγότερο γνωστά οφέλη του pole dancing είναι ότι αυτή η μορφή άσκησης μπορεί να είναι ευεργετική αργότερα στη ζωή σου, όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδί. Το pole dancing αναπτύσσει εξαιρετικά ισχυρή πλάτη και κοιλιακούς μύες, οι μειώνουν τον πόνο στην πλάτη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και θα σε βοηθήσουν να έχεις μια πιο ομαλή και λιγότερο επώδυνη γέννα.

10. Θα κοιμάσαι πιο εύκολα: Οι ασκήσεις σε συνδυασμό με τις διατάσειςπου κάνεις πριν το pole dancing, θα διασφαλίσουν ότι θα έχεις έναν καλό και ήρεμο ύπνο.

ipop.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...