Συμπέρασμα σοκ! Aνατροπή για το κοτόπουλο…

106

Συμπέρασμα σοκ! Aνατροπή για το κοτόπουλο…

Το κοτόπουλο, το οποίο ανήκει στην κατηγορία του «άσπρου κρέατος» θεωρείται ως μια από τις καλύτερες πηγές ζωικής πρωτεΐνης, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει στον οργανισμό μας και άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως σίδηρο, μαγνήσιο, σελήνιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Ταυτόχρονα, έχει λιγότερα «κακά» λιπαρά (γνωστά και ως κορεσμένα) και χοληστερόλη σε σχέση με το κόκκινο κρέας. Επιπρόσθετα, λόγω του χαμηλού κόστους αγοράς του αποτελεί μια οικονομική επιλογή που μπορεί να μαγειρευτεί με πολλούς τρόπους.

Ας μην ξεχνάμε, όμως, ότι και τα διάφορα μέρη του κοτόπουλου διαφέρουν ως προς την περιεκτικότητά τους σε λίπος, με αποτέλεσμα το στήθος να αποτελεί περισσότερο υγιεινή επιλογή σε σχέση με το μπούτι, καθώς έχει μικρότερη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά.

Απο σήμερα λοιπόν κάνουμε μικρές αλλαγές που μαθαίνουμε απο τους ειδικούς του mednutrition για να…κοτοπουλιαζόμαστε άφοβα!

• Επιλέγουμε να καταναλώσουμε τα λιγότερα άπαχα μέρη από το κοτόπουλο, όπως το στήθος, αφαιρώντας την πέτσα.
• Επιλέγουμε τα κοτόπουλα ελευθέρας βοσκής.
• Προσέχουμε η ποσότητα κοτόπουλου που θα καταναλώσουμε να μην υπερβαίνει τα 100 γραμμάρια στο γεύμα μας.
• Προσέχουμε τον τρόπο που θα μαγειρέψουμε τον κοτόπουλο: Αποφεύγουμε το τηγάνισμα και προσθέτουμε όσο το δυνατόν λιγότερο λάδι κατά την προετοιμασία του.

 

ladyslife.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...