Αν δεν πίνετε γάλα, έτσι θα αναπληρώσετε το ασβέστιο…

11

Αν δεν πίνετε γάλα, έτσι θα αναπληρώσετε το ασβέστιο…

Αν δεν πίνεις γαλατάκι,είτε γιατί σου βρωμάει και σου ξινίζει είτε γιατί συχνά το…ξεχνάς,καταλαβαίνεις πως είναι επείγον να αναπληρώσεις το ασβέστιο που χάνεις στην διατροφή σου μέσω άλλων τροφών.Η βασική διαιτητική πηγή ασβεστίου είναι φυσικά το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα (γιαούρτι, τυρί κλπ) όπως μας λέει το onmed. Τι γίνεται, όμως, στην περίπτωση που κάποιος έχει δυσανεξία στη λακτόζη, η οποία φυσικά υπάρχει σε γαλακτοκομικές τροφές; Πώς μπορεί να βρει το απαραίτητο ασβέστιο για πιο γερά οστά;

• Μειώστε τα αναψυκτικά: Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αναψυκτικών αυξάνει τα επίπεδα φωσφόρου στο αίμα. Αυτό μπορεί να προκαλέσει “διαρροή” υπάρχοντος ασβεστίου από τα οστά και να εμποδίσει την απορρόφηση νέου διαιτητικού ασβεστίου.

• Πάρτε βιταμίνη D: Το ασβέστιο απορροφάται από το σώμα και χρησιμοποιείται μόνο όταν υπάρχει αρκετή βιταμίνη D στον οργανισμό σας. Μια ισορροπημένη διατροφή θα πρέπει να περιλαμβάνει επαρκείς δόσεις βιταμίνης D. Μην ξεχνάτε ότι το φως του ήλιου βοηθά το σώμα να δημιουργήσει με φυσικό τρόπο βιταμίνη D.

• Όσπρια: Τα όσπρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο, αλλά και σε πρωτεΐνη. Ειδικά τα φασόλια είναι ίσως η καλύτερη επιλογή. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένων φασολιών έχει 154mg ασβεστίου.

• Σολομός κονσέρβα: Μόλις 85 γραμμάρια περιέχεουν 181mg ασβεστίου. Ο σολομός είναι επίσης εξαιρετική πηγή των υπερπολύτιμων ω-3 λιπαρών οξέων.
• Ξηροί καρποί: Τα αμύγδαλα και τα φιστίκια Βραζιλίας περιέχουν περίπου 100mg ασβεστίου ανά μερίδα σερβιρίσματος και συνιστώνται στις περισσότερες δίαιτες με μειωμένους υδατάνθρακες.

ladyslife.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...