Δίαιτα ΣΙΦΟΥΝΑΣ! Δοκιμάστε την και θα μας θυμηθείτε…

89

Δίαιτα ΣΙΦΟΥΝΑΣ! Δοκιμάστε την και θα μας θυμηθείτε…

Δεν είναι ότι τρως πολύ, κι όμως νιώθεις συνεχώς… φουσκωμένη. Τα ρούχα σου σε στενεύουν και έχεις αρχίσει να υποψιάζεσαι ότι, δεν μπορεί, κάνεις κατακράτηση υγρών.

Πώς θα το αντιμετωπίσεις; Με τη βοήθεια της waterfall diet, η οποία θα απελευθερώσει το περιττό υγρό μέσω της ούρησης.

Τι είναι όμως ακριβώς η waterfall diet;

– Σε βοηθά να βρεις ποιες είναι οι τροφές που δεν μπορεί να αφομοιώνει σωστά ο οργανισμός σου, με αποτέλεσμα την υψηλότερη απελευθέρωση ισταμίνης.
– Η κουμαρίνη είναι το βασικό της συστατικό, που βρίσκεις στο σέλινο και τον μαϊντανό, καθώς βοηθά τα μακροφάγα (τύπος λευκών αιμοσφαιρίων) να διαλύσουν τις πρωτεΐνες που έχουν εισρεύσει στον ιστό.

Φάση 1:
– Πρέπει να τρως για 2 μήνες μόνο: λαχανικά, φρούτα, καφέ ρύζι, φασόλια, ξηρούς καρπούς, σπόρους, ψάρια, κοτόπουλο και προϊόντα σόγιας.
– Πρέπει να αποφεύγεις: Τις τροφές με βάση το σιτάρι, τα προϊόντα από αλεύρι, (ψωμί, ζυμαρικά) τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το κόκκινο κρέας, τη ζάχαρη, τον καφέ, το αλκοόλ, τα αυγά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Φάση 2:
Διαρκεί 4 εβδομάδες.
Προσθέτεις μια “απαγορευμένη” κατηγορία τροφών κάθε εβδομάδα και παρακολουθείς το βάρος σου ή συμπτώματα όπως κόπωση, πονοκέφαλοι ή συμφόρηση. Έτσι θα καταλάβεις εάν είσαι αλλεργική ή έχεις δυσανεξία σε συγκεκριμένες τροφές.
Την 1η βδομάδα προσθέτεις: Κράκερ σίτου, αλεύρι σίτου ή ζυμαρικά σίτου χωρίς αυγό.
Τη 2η βδομάδα: Τυρί, γιαούρτι και αγελαδινό γάλα.
Την 3η βδομάδα: Αυγά.
Την 4η βδομάδα: Μαγιά.

Φάση 3:
Αυτή είναι η τελική φάση του της δίαιτας, και σκοπό έχει να καταλήξεις στις διατροφικές συνήθειες που θα έχεις από δω και στο εξής, ώστε να μην υποφέρεις από κατακράτηση υγρών.
– Το 90% της διατροφής σου θα αποτελείται μόνο από τροφές που έτρωγες στη Φάση 1.
– Το υπόλοιπο 10% θα περιλαμβάνει τροφές που έβαλες σταδιακά στη Φάση 2.

*Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να συμβουλευτείς έναν διατροφολόγο.
allyou.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...