Σας χαλάνε τη μέρα και τη νύχτα! Πράγματα που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να έχετε στην κρεβατοκάμαρα σας…

94

Σας χαλάνε τη μέρα και τη νύχτα! Πράγματα που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να έχετε στην κρεβατοκάμαρα σας…

Στις ημέρες μας είμαστε πολυάσχολοι τόσο έξω όσο και μέσα στο σπίτι μας. Γι’ αυτό κράτα τουλάχιστον το υπνοδωμάτιό σου σαν ένα μέρος όπου μπορείς να καταφύγεις για να βρεις λίγη ησυχία. Απέφυγε λοιπόν να φέρνεις στο υπνοδωμάτιό σου τα παρακάτω 11 πράγματα που μπορούν να διαταράξουν την ηρεμία σου.

Παντός είδους ηλεκτρονικές συσκευές

Τηλεοράσεις, smartphones, laptops και tablets: όλες αυτές οι συσκευές εκπέμπουν ένα μπλε φως που ανησυχεί τους επιστήμονες. Αν και αυτό το φως τονώνει τη διάθεση και την εγρήγορση κατά τη διάρκεια της ημέρας, τη νύχτα μπορεί να διαταράξει το φυσικό κύκλο του ύπνου και του ξυπνήματος. Γι’ αυτόν το λόγο, οι επιστήμονες συνιστούν να αποφεύγεις να κοιτάς σε οθόνες δύο με τρεις ώρες πριν πας για ύπνο. Για πολλά άτομα αυτό μπορεί να είναι ένα πολύ δύσκολο να το εφαρμόσουν. Αν είσαι ένα από αυτά τα άτομα, τουλάχιστον κράτα τις ηλεκτρονικές συσκευές που εκπέμπουν μπλε φως μακριά από το υπνοδωμάτιό σου.

Κατοικίδια ζώα

Γιατί πρέπει τα κατοικίδια ζώα, ειδικά αν είναι και τόσο χαριτωμένα, να κρατούνται έξω από το υπνοδωμάτιο; Ένας λόγος είναι ότι μπορούν να διαταράξουν το κύκλο του ύπνου και του ξυπνήματός σου με το να ξυπνούν περίεργες ώρες και να θέλουν να παίξουν. Μπορούν επίσης να επιδεινώσουν προϋπάρχουσες αλλεργίες και να μεταδώσουν παράσιτα όπως ringworm και ψύλλους ή ασθένειες όπως μηνιγγίτιδα. Αγκάλιαζε τη γάτα σου στον καναπέ του καθιστικού σου αλλά μην την παίρνεις στην κρεβατοκάμαρά σου.

Λάμπες αλογόνου

Το πρόβλημα με τα φώτα αλογόνου είναι ότι υπερθερμαίνονται σε βαθμό να αποτελούν κίνδυνο για πυρκαγιές! Πρέπει να αποφεύγεις οπωσδήποτε αυτές τις λάμπες, και ιδιαίτερα αν το φωτιστικό βρίσκεται σε ένα παιδικό δωμάτιο ή αν καλύπτεται από ύφασμα ή χαρτί. Επέλεξε καλύτερα λάμπες LED που αποτελούν μια ασφαλέστερη εναλλακτική λύση.

Φορητές θερμάστρες

Ένα ζεστό υπνοδωμάτιο είναι πάντα πολύ δελεαστική σκέψη τον χειμώνα. Αν όμως ζεσταίνεις το υπνοδωμάτιό σου με μια φορητή θερμάστρα, πρέπει να προσέχεις πάρα πολύ. Εάν δεν υπάρχει εναλλακτική λύση, να βεβαιώνεσαι ότι την σβήνεις πριν κοιμηθείς και ποτέ μην την αφήνεις αναμμένη χωρίς επίβλεψη. Εάν δεν εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου ότι θα κρατήσεις αυτούς τους κανόνες, ίσως είναι καλύτερα αντί για θερμάστρα να επιλέξεις να χρησιμοποιείς πιο ζεστά σκεπάσματα.

Οικογενειακές φωτογραφίες

Σίγουρα έχεις ακούσει την φράση: είναι καλό να είσαι κοντά στην οικογένειά σου αλλά είναι επίσης καλό να κρατάς μια απόσταση ασφαλείας. Η ίδια αρχή ισχύει και με τις οικογενειακές φωτογραφίες. Είναι τέλειες για το καθιστικό ή το χολ του σπιτιού σου αλλά το να τις έχεις στο υπνοδωμάτιό σου αντιτίθεται σοβαρά στους κανόνες του feng shui. Οι οικογενειακές φωτογραφίες μπορούν να σε υπενθυμίζουν υποχρεώσεις που με τη σειρά τους σου δημιουργούν άγχος και δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς.

Γραφείο

Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του να διαβάζεις στο κρεβάτι σου και του να δουλεύεις στο κρεβάτι σου. Το υπνοδωμάτιό σου πρέπει να είναι μόνο χώρος όπου χαλαρώνεις και κοιμάσαι. Με άλλα λόγια ο χώρος όπου αποφεύγεις κάθε είδος δραστηριότητας που μπορεί να σε αγχώσει. Το πρώτο βήμα στο να αποκαταστήσεις καλύτερη ισορροπία μεταξύ δουλείας και προσωπικής ζωής είναι να διώξεις το γραφείο από το υπνοδωμάτιό σου. Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν δουλεύεις στο υπνοδωμάτιό σου, αυτό μειώνει στο μυαλό σου την σχέση μεταξύ υπνοδωματίου και ύπνου. Συμπέρασμα: απαγορεύεται η δουλεία στο υπνοδωμάτιό σου.

Φαγητό

Δεν υπάρχει τίποτα πιο ικανοποιητικό από το να ξυπνάς τα σαββατοκύριακα και να απολαμβάνεις ένα χορταστικό πρωινό στο κρεβάτι σου. Σίγουρα είναι βολικό και ευχάριστο. Το θέμα είναι τι γίνεται με όλα τα παράσιτα που προσελκύονται στο κρεβάτι σου από τα ψίχουλα και τα απομεινάρια. Για λόγους υγιεινής και μόνο, το φαγητό θα πρέπει να μένει έξω από το υπνοδωμάτιο.

Παραπανίσια μαξιλάρια

Σώσε τον εαυτό σου από τον μπελά να τακτοποιείς κάθε βράδυ, πριν πας για ύπνο, το σωρό από τα παραπανίσια διακοσμητικά μαξιλάρια. Εκτός αν έχεις ένα king κρεβάτι, περιόρισε τον αριθμό των μαξιλαριών στο 6 ή λιγότερο.

Αλκοόλ

Αν και το αλκοόλ μπορεί να σε ζαλίσει, είναι καλό να το αποφεύγεις πριν πας για ύπνο. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση αλκοόλ αμέσως πριν κοιμηθείς μπορεί να διαταράξει τον κύκλο του ύπνου σου και να μην σου επιτρέψει να μπεις σε βαθύ ύπνο, με αποτέλεσμα να μην ξεκουραστείς όσο θα έπρεπε.

Υπερβολικό φως

Το φυσικό φως είναι τέλειο για το πρωινό ξύπνημα, αλλά μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σου αν μπαίνει στο υπνοδωμάτιό σου πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι σου. Χρησιμοποίησε σκούρες, βαριές κουρτίνες για να εμποδίσεις το φως να μπαίνει από τα παράθυρα ενώ προσπαθείς να κοιμηθείς. Επίσης, για να δημιουργήσεις μια γαλήνια ατμόσφαιρα στο υπνοδωμάτιό σου, αντικατάστησε τις πολύ φωτεινές λάμπες με πιο απαλές.

Ακαταστασία

Πολλά άτομα συμφωνούν απόλυτα ότι η ακαταστασία αναστατώνει τον ύπνο τους. Όταν πηγαίνεις για ύπνο ανάμεσα σε σωρούς από άπλυτα ρούχα ή βιβλία, το μυαλό σου μπορεί να έχει πρόβλημα στο να χαλαρώσει.
topgreekgyms.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...