Οι ΓΙΑΤΡΟΙ αποκάλυψαν την πολυπόθητη ΛΙΣΤΑ! Τα 9 τρόφιμα SOS…

141

Οι ΓΙΑΤΡΟΙ αποκάλυψαν την πολυπόθητη ΛΙΣΤΑ! Τα 9 τρόφιμα SOS…
Αποφασίσατε να ακολουθήσετε υγιεινή διατροφή και τώρα ετοιμάζετε την εβδομαδιαία λίστα με τα ψώνια. Αν δεν ξέρετε τι να πρωτογράψετε, ξεκινήστε με τα εξής τρόφιμα, αφού είναι αποδεδειγμένο ότι χαρίζουν όχι μόνο ένα καλλίγραμμο σώμα, αλλά και έναν καλά θωρακισμένο οργανισμό ενάντια σε σοβαρές ασθένειες.

Ξηροί καρποί
Ωμά αμύγδαλα, καρύδια, κάσιους, φουντούκια, πάντα ανάλατα, όλα έχουν τεράστια διατροφική αξία καθώς είναι πλούσια σε καλά λιπαρά, βιταμίνες, ασβέστιο και άλλα απαραίτητα ιχνοστοιχεία. Μια χούφτα είναι αρκετή για να χορτάσετε για ώρες και να σας γεμίσει θρεπτικά συστατικά.

Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
Κι αν είναι στραγγιστό, ακόμα καλύτερα! Περιέχει ασβέστιο, πρωτεϊνες, μέταλλα, ενώ βοηθάει στην καλή λειτουργία του εντέρου. Άλλη επιλογή αποτελεί επίσης και το κατσικίσιο, καθώς είναι καλή πηγή προβιοτικών, όμως θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο λόγω των αυξημένων λιπαρών του.

Αβγά
Άριστη πηγή πρωτεϊνών, το αβγό είναι απαραίτητο στον ανθρώπινο οργανισμό μιας και αποτελεί την πιο πλήρη ίσως τροφή. Συντελεί στην αύξηση της μυικής μάζας, μπορεί να μαγειρευτεί με διάφορους τρόπους και βραστό μπορεί να αποτελέσει μια πολύ καλή επιλογή για σνακ. Προσοχή και πάλι στην ποσότητα, ειδικά η κατανάλωση των κρόκων δε θα πρέπει να υπερβαίνει τους τρεις εβδομαδιαίως.

Μπάρες δημητριακών
Ψάξτε γι’ αυτές που δεν περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη γιατί οι περισσότερες που κυκλοφορούν στο εμπόριο ακόμα κι αν έχουν την ένδειξη fitness, είναι εμπλουτισμένες με διάφορες μορφές ζάχαρης. Ικανοποιούν τέλεια την επιθυμία για γλυκό και είναι καλή επιλογή πριν από την προπόνηση.

Βρώμη
Είναι καλή πηγή υδατανθράκων και χαρίζει άμεσα ενέργεια. Καταναλώστε την το πρωί με γάλα, γιαούρτι ή χυμό και έχετε ένα πλήρες πρωινό. Μπορείτε ακόμα να την αναμίξετε με τον κιμά αντί για ψωμί για να φτιάξετε μπιφτέκια, ενώ πλέον περιλαμβάνεται σε ένα σωρό συνταγές.

Μπανάνες
Είναι πλούσιες κυρίως σε κάλιο, βιταμίνες Α, Β, C και Ε, φυτικές ίνες και σίδηρο και δίνουν ενέργεια που διαρκεί. Επίσης ωφελούν στις λειτουργίες του εγκεφάλου. Μια μπανάνα μπορείτε να την καταναλώσετε πριν ή μετά την προπόνηση, είναι αρκετή και χορταστική. Επίσης καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα και… προκαλούν ευτυχία αυξάνοντας τα επίπεδα σεροτονίνης στον οργανισμό σας!

Σολομός
Έχετε πάντα φιλέτο σολομού στην κατάψυξή σας και δε θα το μετανιώσετε. Είναι γευστικός, εύπεπτος και ψήνεται πανεύκολα και γρήγορα. Έχει κι άλλα καλά όμως, όπως το ότι είναι πολύ καλή πηγή ω3 λιπαρών οξέων. Βοηθά στην καταπολέμηση των καρδιαγγειακών νοσημάτων και θωρακίζει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Αβοκάντο
Προωθείται πολύ τελευταία και όχι άδικα. Έχει βιταμίνη C, Κ, σύμπλεγμα βιταμινών Β, φυτικές ίνες, κάλιο, φυλλικό και φολικό οξύ και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που ρίχνουν την κακή χοληστερίνη. Θεωρείται επίσης αντιγηραντική τροφή χάρη στις αντιοξειδωτικές ουσίες του. Πολύτιμο είναι και το λάδι του και η λίστα με τα καλά που προσφέρει είναι ατελείωτη. Αν αναρωτιέστε πώς θα το καταναλώσετε, η απάντηση είναι απλή: σχεδόν σε όλες τις σαλάτες!

Φακές
Ίσον σίδηρος και πολλή ενέργεια και δε χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο. Αν δε σας αρέσουν σούπα ή δεν έχετε το χρόνο να τις φτιάξετε, μπορείτε να τις βράσετε και να τις κάνετε σαλάτα. Συνδυάστε τις με λεμόνι και γενικότερα με κάποια τροφή πλούσια σε βιταμίνη C για να αφομοιώσετε τη μέγιστη ποσότητα του σιδήρου που περιέχει.
flowmagazine.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...