Μουρουνέλαιο: Πόσο ΥΓΙΕΙΝΟ είναι;

48

Μουρουνέλαιο: Πόσο ΥΓΙΕΙΝΟ είναι;
ο μουρουνέλαιο εξάγεται από το ήπαρ των ψαριών γάδου . Ως πηγή του υγιούς ωμέγα- 3 λιπαρά οξέα και άλλες βιταμίνες , μουρουνέλαιο είναι ένα ευεργετικό συμπλήρωμα διατροφής. Ωστόσο, όπως με τα περισσότερα συμπληρώματα , έχει επίσης κάποιες πιθανές παρενέργειες.

Λειτουργία
Τα ωμέγα – 3 λιπαρών οξέων στο συκώτι του μπακαλιάρου όφελος πετρελαίου πολλές σωματικές λειτουργίες , όπως η μείωση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων ( ένας παράγοντας στην ολική χοληστερόλη ) και βοηθά στην γενική καρδιαγγειακή υγεία . Άλλα πιθανά οφέλη των ωμέγα- 3 λιπαρά οξέα περιλαμβάνουν μείωση του κινδύνου για καρκίνο , βοηθώντας στη γνωστική λειτουργία και βοηθά στην απώλεια βάρους . Το μουρουνέλαιο είναι επίσης μια σημαντική πηγή βιταμίνης Α , απαραίτητη για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα και την ανάπτυξη των οστών , και η βιταμίνη D , η οποία βοηθά στην ανάπτυξη και διατήρηση γερών οστών
εικόνων Παρενέργειες : . Ωμέγα -3 λιπαρά οξέα

Αν και η χαμηλή έως μέτρια δόσεις είναι συνήθως ασφαλές για υγιείς ενήλικες , μουρουνέλαιο μπορεί να προκαλέσει γαστρεντερικές ενοχλήσεις ήσσονος σημασίας . Τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας ( NIH ) δείχνει ότι οι υπερβολικές δόσεις ωμέγα – 3 λιπαρά οξέα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο αιμορραγίας — από ρινορραγίες ή αίμα στα ούρα σε εγκεφαλικό επεισόδιο ( αιμορραγιών ) . Το ιχθυέλαιο μπορεί επίσης » να αλληλεπιδράσει με ορισμένα φάρμακα , συμπεριλαμβανομένων των αντιπηκτικά και φάρμακα που χρησιμοποιούνται για την υψηλή πίεση του αίματος . »

Η Παρενέργειες : Βιταμίνες

Η NIH επίσης προειδοποιεί για τη λήψη συμπληρωμάτων ιχθυελαίων σε μεγαλύτερες ποσότητες ή /και για παρατεταμένες χρονικές περιόδους , διότι » τα προϊόντα λάδι από το συκώτι ψαριών ( όπως το μουρουνέλαιο ) μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο της βιταμίνης Α ή D τοξικότητα . » Το Γραφείο του Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας των συμπληρωμάτων διατροφής αναφέρει ότι το υψηλό επίπεδο αποθήκευσης της βιταμίνης Α μπορεί να οδηγήσει σε γενετικές ανωμαλίες , ηπατικές διαταραχές , μειωμένη οστική πυκνότητα που μπορεί να οδηγήσει σε οστεοπόρωση , και διαταραχές του κεντρικού νευρικού συστήματος . Υπερβολική βιταμίνης D μπορεί να οδηγήσει σε συμπτώματα που κυμαίνονται από ναυτία, αδυναμία και απώλεια βάρους σε υπερασβεστιαιμία, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε γνωστική δυσλειτουργία , πέτρες στα νεφρά ή την αποτυχία. Τα άτομα που λαμβάνουν πολυβιταμίνες τακτικά ή σε υψηλές δόσεις θα πρέπει να ενημερώνουν τον ιατρό τους.

Εικόνων εμπειρογνωμόνων Insight έως 3g ανά ημέρα των ωμέγα – 3 λιπαρά οξέα είναι γενικά θεωρείται ως ασφαλής από η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων . Ωστόσο , αν είστε διαβητικοί , οι έγκυες , έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση ή χοληστερόλη , ή είναι ευαίσθητα ή αλλεργικά στα ψάρια ή τα τρόφιμα με ωμέγα – 3 λιπαρά οξέα , όπως τα καρύδια , συμβουλευτείτε το γιατρό σας για τη λήψη μουρουνέλαιο .

Πηγή: el.winesino.com

loading...