H υγεία των μαστών σας είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ! Πως θα την ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ με απλούς τρόπους…

166

H υγεία των μαστών σας είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ! Πως θα την ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ με απλούς τρόπους…
Κι όμως, είναι στο χέρι μας να ‘’οχυρώσουμε’’ εμείς οι ίδιες τον οργανισμό μας ώστε να διατηρήσουμε το στήθος μας υγιές. Πέρα λοιπόν απ’ την απαραίτητη πρόληψη μέσω εξετάσεων, μπορούμε να εφαρμόσουμε μικρές απλές συμβουλές οι οποίες θα συμβάλλουν σημαντικά στην επίτευξη του στόχου μας.

1. Αποφύγετε το αλκοόλ!
Η αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ, εκτός απ’ τις γνωστές σε όλους μας δυσάρεστες συνέπειες, αποδείχθηκε προσφάτως και ότι δρα ως ενισχυτικός παράγοντας στην πιθανότητα να νοσήσει ο οργανισμός από καρκίνο του μαστού. Οι γυναίκες λοιπόν με το αντίστοιχο ιστορικό στην οικογένειά τους καλό θα ήταν να διατηρούν την κατανάλωση του αλκοόλ σε χαμηλά επίπεδα (έως 3 ποτήρια δηλαδή ανά εβδομάδα).

2. Διατηρείστε το βάρος σας!
Ειδικότερα στις γυναίκες κατά την περίοδο μετά την εμμηνόπαυση συνιστάται ακόμη περισσότερο να αποφύγουν την παχυσαρκία αφού έτσι μπορούν να επιτύχουν ελάττωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου. Αυτό συμβαίνει λόγω του γεγονότος ότι το λίπος, συν όλων των άλλων, ενισχύει την παραγωγή οιστρογόνων- τα οποία κατά την συγκεκριμένη περίοδο δεν παράγονται πια απ’ τον οργανισμό (κ ειδικότερα απ’ τις ωοθήκες). Η παραγωγή τους λοιπόν είναι δυνατόν να προκαλέσει καρκινογένεση στα κύτταρα που βρίσκονται στον μαστό.

3. Μην υποβάλλεστε για πολύ καιρό σε θεραπεία ορμονικής υποκατάστασης!
Η μακροχρόνια ορμονική υποκατάσταση έχει αποδειχθεί επίσης ότι αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης της συγκεκριμένης νόσου. Ειδικότερα οι θεραπείες που χρησιμοποιούν οιστρογόνα σε συνδυασμό με προγεστερόνη αποτελούν τις περισσότερο απειλητικές για την υγεία της γυναίκας και ο χρόνος που εφαρμόζεται δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 2 χρόνια!

4. Επιλέγετε συχνά λαχανικά, φρούτα και ελαιόλαδο στην διατροφή σας!
Τα παραπάνω τρόφιμα είναι βέβαιο ότι δρουν προστατευτικά στα κύτταρα που απαρτίζουν τον μαστό λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχουν επομένως η αυξημένη κατανάλωσή τους είναι δυνατόν να μειώσει την πιθανότητα της νόσου έως 3%.

( !!! ) : Οι γυναίκες που ελέγχουν το βάρος τους- ιδιαιτέρως μετά την εμμηνόπαυση-, υιοθετούν μεσογειακή διατροφή, γεννούν σε νεαρή ηλικία, μετριάζουν το αλκοόλ, θηλάζουν και κάνουν συστηματικά τις μαστογραφίες τους ελαχιστοποιούν έως και κατά 35% τον κίνδυνο να νοσήσει ο μαστός τους!!!

5. Μην αμελείτε την μαστογραφία!
Η πρόληψη είναι πλέον γνωστό ότι σώζει ζωές! Κάθε γυναίκα μετά το 40ο έτος της ζωής της και κάθε χρόνο θα πρέπει να υποβάλλεται σε μία τέτοια εξέταση, η οποία φυσικά θεωρείται ασφαλής εφόσον η ακτινοβολία που εφαρμόζεται είναι σε ιδιαίτερα χαμηλή δόση. Η αυτοεξέταση μέσω της ψηλάφισης είναι επίσης ένας αποτελεσματικός τρόπος πρόληψης, ιδιαιτέρως για τις γυναίκες κάτω των 40, σε καμία περίπτωση όμως δεν αντικαθιστά την μαστογραφία.

6. Βάλτε την άσκηση στην καθημερινότητά σας!
Πέρα απ’ το αίσθημα ευεξίας που θα σας κατακλύσει και τα ευεργετικά αποτελέσματα στην όψη του σώματός σας, η άσκηση προσφέρει πολύ περισσότερα. Η μείωση των οιστρογόνων που επιτυγχάνεται μέσω αυτής, μειώνει και τον κίνδυνο να νοσήσει η γυναίκα από καρκίνο στον μαστό.
health-fitness.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...