Ενέργεια όλη μέρα; Κι όμως, γίνεται! Δείτε πως…

168

Ενέργεια όλη μέρα; Κι όμως, γίνεται!
Αυτές είναι κάποιες απλές συμβουλές για να μειώσετε το στρες, την κούραση, το φούσκωμα, το άγχος βοηθώντας σας να ανακτήσετε την χαμένη σας ενέργεια.

ΌΧΙ στο αλάτι

Νιώθετε ένα φούσκωμα; Το αλάτι μπορεί να ευθύνεται σε αυτό κατά ένα βαθμό. Το αλάτι οδηγεί σε κατακράτηση νερού και να συμβάλει σε υψηλή αρτηριακή πίεση. Μπορείτε να μειώσετε το αλάτι διαλέγοντας άλλες φρέσκες τροφές αλλά και εποχιακές όπως το κάρι, το σκόρδο ή το δεντρολίβανο και να τα βάζετε στο φαγητό σας. Επεκτείνοντας τους ορίζοντες της μαγειρικής σας μπορεί και να γεμίσετε ενέργεια.

Έχετε στρες; Aνεβείτε σκάλες

Όταν θυμώνετε η έχετε στρες είναι εύκολο να αναζητήσετε κάποιο γλυκό, να καπνίσετε η έστω να πιείτε καφέ. Όμως η πιο ιδανική λύση είναι η άσκηση. Την επόμενη φορά που θα σας πιάσει το άγχος καλό είναι να ασκηθείτε ανεβαίνοντας σκάλες. Έρευνες έχουν δείξει ότι κάθε δεκάλεπτη άσκηση μπορεί να δώσει πνευματική ώθηση.

Κοιμηθείτε

7 έως 8 ώρες ύπνου τη νύχτα συνιστούν ειδικοί , για να γεμίσετε τις μπαταρίες σας και να μειώσετε το στρες. Καλό θα είναι να αποφεύγετε την καφεΐνη μετά το μεσημέρι ώστε να μπορείτε να αποκοιμηθείτε καλύτερα. Αποφύγετε την άσκηση 2 ώρες πριν την ώρα του ύπνου. Μετατρέψτε το υπνοδωμάτιο σε ζώνη ύπνου, χωρίς τηλεόραση, κατοικίδια, υπολογιστές ή άλλους παράγοντες που σας αποσπούν την προσοχή. Αν δεν έχουν αποτέλεσμα τίποτα από τις παραπάνω συμβουλές μιλήστε στον γιατρό σας.

Ξεφύγετε από την πνιγμένη σας ρουτίνα

Η αλλαγή της ρουτίνας σας η έστω η αλλαγή της εξωτερικής σας εικόνας μπορεί να σας αλλάξει την διάθεση. Επιλέγοντας μια νέα διαδρομή για να φτάσετε στη δουλειά σας, πηγαίνοντας βόλτα το κατοικίδιό σας σε άλλο δρόμο ή μια αλλαγή στο πρωινό μπορεί να βοηθηθείτε στο να διατηρήσετε φρέσκα τα πράγματα. Εστιάστε σε μια εύκολη αλλαγή τη φορά, για να πετύχετε.

Περπατήστε γύρω από το τετράγωνο

Οι πολλές ώρες στο γυμναστήριο δεν είναι αναγκαίες για αυτό μπορείτε να κάνετε μια μικρή βόλτα που μπορεί να σας βοηθήσει να ανακτήσετε την χαμένη σας ενέργεια. Ένας απλός περίπατος στο τετράγωνο μπορεί να καθαρίσει το μυαλό σας και ασκήσεις που περιέχουν λίγο διαλογισμό μπορούν να επαναφορτίσουν το σώμα και το πνεύμα σας.

Καταναλώστε περισσότερες ίνες

Οι ίνες μπορούν να βοηθήσουν στο να αισθανθείτε κορεσμό πιο γρήγορα και να τρώτε λιγότερο με αποτέλεσμα να χάνετε κιλά. Οι αρκετές ίνες μπορούν να κάνουν καλό και για την καρδιά σας. Εκτός από τα οφέλη στην υγεία, οι άφθονες ίνες μπορούν να οδηγήσουν σε λιγότερο αγχωτικούς παράγοντες. Το καλό με τις ίνες είναι ότι υπάρχουν σε πολλές νόστιμες μορφές ,από ψωμί ολικής αλέσεως και δημητριακά μέχρι φρούτα, όπως μήλα, φράουλες, καθώς και στα λαχανικά.

Εστιάστε στο παρόν

Το να έχετε τον έλεγχο στο πού βρίσκεστε και το τι συμβαίνει τώρα μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε αντί να ανησυχείτε για αυτό που φαίνεται στον ορίζοντα. Αφήστε τις σκέψεις για το παρελθόν και το μέλλον και εστιάστε στη στιγμή. Πώς νιώθετε τον αέρα στο δέρμα σας; Πώς αισθάνεστε το πεζοδρόμιο κάτω από το πόδι σας; Αν η σκέψη σας περιπλανιέται φέρτε την πίσω εστιάζοντας στο παρόν.

Τηλεφωνήστε στον γιατρό σας

Πολλές φορές έχουμε αγνοήσει έναν βήχα, έναν πόνο στο λαιμό, στον ώμο και κυριότερα έναν πονοκέφαλο. Ωστόσο τα συνεχιζόμενα προβλήματα μπορούν να απομυζήσουν τη ζωτικότητα. Λύστε το πρόβλημα επιλέγοντας την επίσκεψη στο γιατρό για τον έλεγχο των συμπτωμάτων σας. Αν έχετε καιρό να εξεταστείτε σχεδιάστε μια επίσκεψη. Αν αισθάνεστε πως είναι σειρά της φροντίδας της ψυχικής σας υγείας, συζητήστε το με τον γιατρό σας.

Γεμίστε το κεφάλι σας

Ορισμένες φορές η απάντηση όταν έχετε πολλά στο κεφάλι σας είναι να κάνετε κάτι που πηγαίνει το μυαλό σας σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση. Επεκτείνετε τα πνευματικά σας όρια ακούγοντας μια διάλεξη, λύνοντας ένα σταυρόλεξο, διαβάζοντας ένα βιβλίο ή συμμετέχοντας σε ένα σύλλογο. Μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε ένα χόμπι που θα σας κρατά σε εγρήγορση, πνευματικά και σωματικά, είτε είναι κηπουρική είτε hiking.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...