Tέλος στην ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ και την ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ! Μόνο έτσι θα χάσετε βάρος…

243

Tέλος στην ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ και την ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ! Μόνο έτσι θα χάσετε βάρος…

 

Η απώλεια βάρους είναι δύσκολη δουλειά. Για να χάσουμε βάρος με υγεία πρέπει να γίνει αργά και σταθερά. Όση δύναμη θέλησης και να έχουμε δεν γίνεται να κρατήσουμε ένα αυστηρό πρόγραμμα δίαιτας και άσκησης για πολύ. Σύντομα θα εκτροχιαστούμε και θα πέσουμε με τα μούτρα στα απαγορευμένα. Έτσι οι πιο αργοί και σταθεροί τρόποι να χάσουμε βάρος αποδεικνύονται και οι πιο αποτελεσματικοί.

Για να τα καταφέρουμε όμως χωρίς πολύ προσπάθεια είναι καλό να αποκτήσουμε αυτές τις 10 συνήθειες:

1. Κίνηση

Ένα πλήρες πρόγραμμα άσκησης είναι ιδανικό, αλλά όταν ο χρόνος είναι περιορισμένος, έστω και οι σύντομοι περίπατοι θα κάνουν θαύματα. Έχετε ακούσει σίγουρα και για τα πιο απλά πράγματα, όπως να παρκάρουμε λίγο πιο μακριά από τον προορισμό μας ή να χρησιμοποιούμε τις σκάλες. Όλα αυτά είναι ικανά να μας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

2. Έλεγχος της μερίδας

Μαθαίνοντας να τρώμε υγιεινά φτάνουμε ευκολότερα στην απώλειας βάρους. Γνωρίζοντας τι χρειάζεται για να έχουμε ένα ισορροπημένο πιάτο, όπως και πόσο θα πρέπει να φάμε μας αδυνατίζει, αλλά μας βοηθά και να είμαστε υγιείς.

3. Χρησιμοποιήστε ένα μικρότερο πιάτο

Είναι μια απόλαυση να βλέπουμε ένα γεμάτο φαγητό πιάτο και δεν μας δημιουργεί το αίσθημα στέρησης που νιώθουμε όταν τα πιάτα μας είναι μισογεμάτα. Γιαυτό καλύτερα να χρησιμοποιούμε μικρά πιάτα για να ξεγελάμε τον εαυτό μας.

4. Κρατήστε υγιεινά τρόφιμα εύκολα προσβάσιμα

Είναι τόσο εύκολο όταν θέλουμε κάτι να τσιμπήσουμε να βρίσκουμε μπροστά μας τσιπς ή καραμέλες για σνακ, οπότε βεβαιωθείτε ότι τα φρούτα σας, τα λαχανικά, ή οι ξηροί καρποί είναι μπροστά μας ώστε να μην ξεφύγουμε. Έτσι είναι εύκολο να επιλέξετε την υγιεινή επιλογή.

5. Μην πίνετε θερμίδες

Ό, τι πίνετε έχει θερμίδες όπως ακριβώς και τα τρόφιμα . Αφήστε στην άκρη λοιπόν όλα τα αναψυκτικά και τα ζαχαρούχα ποτά. Στην ιδανική περίπτωση, το νερό θα πρέπει να γίνει για σας το ποτό σας.

6. Πίνετε νερό πριν τα γεύματα

Πίνοντας νερό 15 λεπτά πριν από τα γεύματα μπορεί να σας κρατήσει ενυδατωμένες και είναι λιγότερο πιθανό να κάνετε υπερφαγία. Μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι πίνουν νερό πριν από τα γεύματα χάνουν περισσότερο βάρος από εκείνους που κόβουν μόνο θερμίδες.

7. Να κοιμάστε αρκετά

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να προκαλέσει την υπερκατανάλωση τροφής, οπότε φροντίστε να κοιμάστε όσες ώρες χρειάζεστε κάθε βράδυ. Ένας υγιής κύκλος ύπνου μπορεί να βελτιώσει την υγεία σας με περισσότερους τρόπους από ό, τι ακριβώς την απώλεια βάρους.

8. Φάτε πριν το super market

Αν βγείτε στην αγορά πεινασμένες σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσετε περισσότερα τρόφιμα, ιδιαίτερα πρόχειρο φαγητό που δεν χρειάζεστε . Έτσι μένετε και μακριά από το πρόχειρο φαγητό εξοικονομώντας χρήματα.

9. Διαχειριστείτε το άγχος σας.

Το άγχος είναι επιζήμιο για την υγεία σας, και κρατώντας το υπό έλεγχο μπορείτε να κάνετε θαύματα. Το στρες μπορεί να προκαλέσει όλα τα είδη των προβλημάτων υγείας. Οι άνθρωποι που τρώνε ανθυγιεινά τρόφιμα θα έχουν περισσότερα μεταβολικά προβλήματα .

10. Μην λιμοκτονείτε

Πρέπει να προχωρήσετε χωρίς να παθαίνετε από την πείνα και προκαλέσετε στον εαυτό σας προβλήματα υγείας σε σημείο κινδύνου. Φροντίστε να τρώτε κάθε μέρα, πολλές φορές. Αυτό θα κρατήσει το σάκχαρο σας σταθερό και θα ενεργοποιείται.

marymary.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...