Όλη η ΑΛΗΘΕΙΑ για τη σόγια! Ωφέλιμη ή ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ…

24

Όλη η ΑΛΗΘΕΙΑ για τη σόγια! Ωφέλιμη ή ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ…

 

 

Τι είναι η σόγια ;
Η σόγια είναι ένα συστατικό που υπερισχύει στην ασιατική κουζίνα. Καλλιεργείται στην Κίνα πολλές χιλιάδες χρόνια και αποτελεί βασικό συστατικό της κουζίνας του λαού της.
Πρόσφατες έρευνες καταδεικνύουν τη σόγια ως υπερτροφή, αφού προωθεί τη μακροζωία και την καλή υγεία, ενώ άλλες πάλι έρευνες κρούουν καμπανάκι κινδύνου για το ξενόφερτο αυτό προϊόν και τις επιπτώσεις
του στην υγεία !

Τι από όλα αυτά είναι αλήθεια και τι ψέμματα ;

Τι πληροφορίες υπάρχουν σχετικά με τη σόγια και πόσες από αυτές έχουν ρεαλιστική βάση ;

Τι πρέπει να γνωρίζω για αυτή ;

Ας ξεκινήσουμε από τη διατροφική της αξία πριν αναλύσουμε εις βάθος το αμφιλεγόμενο αυτό προϊόν …
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ της σόγιας (για 100 γραμμάρια)
Θερμίδες : 140
Φυτικές ίνες : 6.1 γραμμάρια
Λίπη : 7.3 γραμμάρια
Χοληστερίνη : 0
Η σόγια περιέχει και πολύτιμα μέταλλα όπως :
Ασβέστιο : 83 mg
Κάλιο : 510 mg
Σίδηρος : 3 mg
Ψευδάργυρος : 0.9 mg

Τέλος να πούμε πως η σόγια προσφέρει και :
Βιταμίνη Ε : 1.1 mg
Πρωτεΐνες : 14 γραμμάρια

‘Ενα από τα βασικά στοιχεία της σόγιας λοιπόν, είναι και η υψηλή περιεκτικότητά της σε πρωτεΐνη, γεγονός που την καθιστά εξαιρετικά δημοφιλή σε ασκούμενους αλλά και σε χορτοφάγους !

ΣΟΓΙΑ : Αλήθειες & Ψέματα

Νο 1 : Προσέχει την καρδιά μας
ΑΛΗΘΕΙΑ ! Σύμφωνα με πολλές επιστημονικές έρευνες, η σόγια, παρουσιάζει εξαιρετικά ευεργετική δράση ως προς το καρδιαγγειακό σύστημα, γεγονός που οφείλεται στις ισοφλαβόνες που περιέχει. Η σόγια. Όχι μόνο δεν περιέχει χοληστερίνη, αλλά καταφέρνει να μειώνει και τα επίπεδα της κακής χοληστερίνης του οργανισμού, αλλά και τα επίπεδα της πίεσης.

Νο 2 : Βοηθάει για γερά οστά
ΑΛΗΘΕΙΑ ! Μπορεί να είναι περιορισμένες προς το παρόν οι εν λόγω μελέτες, ωστόσο, δείχνουν σαφώς πως η σόγια επιδρά θετικά στην υγεία των οστών, αφού σε αντίθεση με τη ζωική πρωτεΐνη δεν επιτρέπει απώλεια ασβεστίου από τα οστά μας.

Νο 3 : Περιέχει κατώτερης μορφής πρωτεΐνη
ΨΕΜΑΤΑ ! Η πρωτεΐνη της σόγιας, αν και φυτικής προέλευσης, είναι πλήρης ! Σε αντίθεση λοιπόν με τις άλλες φυτικής προέλευσης πρωτεΐνες, περιέχει όλα τα απαραίτητα για τον οργανισμό αμινοξέα, και είναι ισάξια με την ζωική πρωτεΐνη !

Νο 4 : Μπορεί να προκαλέσει τροφική αλλεργία
ΑΛΗΘΕΙΑ ! Η σόγια, και πιο συγκεκριμένα η πρωτεΐνη της σόγιας, αποτελεί μια από τις πιο κοινές πηγές τροφικής αλλεργίας, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται και τα οστρακοειδή, το γάλα, τα αυγά, τα φιστίκια και τα ψάρια.

Νο 5 : Όλα τα προϊόντα σόγιας είναι εξίσου θρεπτικά
Αν και η σόγια περιέχει πολλά ωφέλιμα συστατικά, ωστόσο, δεν ισχύει το ίδιο για όλα τα παράγωγα αυτής. Δεν είναι λοιπόν όλα τα προϊόντα της σόγιας εξίσου ωφέλιμα, παρά μόνο εκείνα που περιέχουν ολόκληρη τη σόγια και άρα διατηρούν και όλα τα οφέλη της ακέραια !
ΠΗΓΗ: health-fitness.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...