Τι μετράει περισσότερο: Δίαιτα ή άσκηση…

115

Τι μετράει περισσότερο: Δίαιτα ή άσκηση…

 

 

Είναι σίγουρο πως μπορείτε να χάσετε βάρος μόνο με δίαιτα, αλλά η άσκηση είναι ένα σημαντικό στοιχείο για τη διατήρηση αυτής της απώλειας. Για ένα υγιές και όμορφο σώμα χρειάζεστε μείωση λίπους και ενδυνάμωση της μυϊκής μάζας.

Έρευνες δείχνουν ότι για να χάσετε βάρος με την άσκηση και να το κρατήσετε μακριά, δεν χρειάζεται να τρέχετε μαραθώνιους. Πρέπει απλώς, να κάνετε έως πέντε προπονήσεις την εβδομάδα, 50 λεπτών η καθεμιά, με μέτρια ένταση, όπως το ζωηρό περπάτημα ή η Zumba. Επίσης, η προπόνηση με αντίσταση βοηθά πολύ. Και, φυσικά, πέρα από την καύση του λίπους, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η άσκηση μπορεί να έχει και άλλα εντυπωσιακά αποτελέσματα στην υγεία σας. Βοηθά σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σας, στη μείωση της χοληστερόλης και παράλληλα, μειώνει το επίπεδο άγχους και στρες.

Κατά κανόνα η απώλεια βάρους οφείλεται γενικά σε ποσοστό 75 τοις εκατό στη διατροφή και 25 τοις εκατό στην άσκηση. Είναι πολύ πιο εύκολο να μειώσετε τις θερμίδες από το να τις «κάψετε» και γι” αυτό η απώλεια βάρους έχει συνδεθεί κυρίως με τη ρύθμιση της διατροφής.

Είναι αλήθεια ότι οι δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων τείνουν να είναι οι πιο δημοφιλείς επειδή προσφέρουν τα γρηγορότερα αποτελέσματα, αλλά είναι δύσκολο να διατηρήσουν ένα σωστό σωματικό βάρος. Το πιο ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα πρέπει να εστιάζει σε φρούτα και λαχανικά, άπαχες πρωτεΐνες και υδατάνθρακες. Και ποτέ μα ποτέ μην επιδιώξετε να μειώσετε σε πολύ χαμηλά επίπεδα τις προσλαμβάνουσες θερμίδες (αυτό προκαλεί επιβράδυνση του μεταβολισμού σας και ενδέχεται να αρχίσετε να χάνετε σημαντική μυϊκή μάζα).

Τέλος, η δίαιτα και η άσκηση είναι εξίσου σημαντικές για τη μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους και γι” αυτό το λόγο σκεφτείτε ότι δεν είναι καθόλου αποτελεσματική μια άσκηση αν συνδυάζεται με μια κακή διατροφή. Μόνο ο σωστός συνδυασμός τους είναι ικανός να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

ΠΗΓΗ: post4life.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...