Γιατί επιβάλλεται να τρώμε μπανάνες! Τα θαυματουργά οφέλη…

97

Γιατί επιβάλλεται να τρώμε μπανάνες! Τα θαυματουργά οφέλη…

 

 

Τι θα έλεγες αν σου αποκαλύπταμε ότι υπάρχει ένα πρωτοποριακό νέο εργαλείο που μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, να μειώσεις το φούσκωμα, να καταπολεμήσεις τον καρκίνο και να αυξήσεις την ενέργειά σου, και όλα αυτά με ένα κόστος του κλάσματος του ενός ευρώ; Και σαν δώρο, το εργαλείο αυτό έχει τη θήκη του, οπότε μπορείς να το πάρεις μαζί σου όπου πας! Πρόκειται για τις μπανάνες που όσο πιο ώριμες είναι, τόσο περισσότερα θρεπτικά συστατικά περιέχουν.

Παρακάτω είναι μερικά από τα οφέλη που θα αποκομίσεις όταν καταναλώνεις μπανάνες. Πρόσθεσε μια μπανάνα στην καθημερινή διατροφή σου.

Θα έχεις λιγότερο φούσκωμα
Το φούσκωμα της κοιλιάς κάνει ακόμα και το πιο γυμνασμένο άτομο με τους πιο καλοφτιαγμένους κοιλιακούς να φαίνεται ότι μόλις ήπιε έξι μπύρες. Καταπολέμησε τα αέρια στο πεπτικό σου σύστημα και την κατακράτηση υγρών με μπανάνες. Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που έτρωγαν μια μπανάνα, δύο φορές την ημέρα σαν σνακ πριν τα γεύματά τους για 60 ημέρες, είδαν μείωση στο φούσκωμα της κοιλιάς τους κατά 50%! Γιατί? Οι μπανάνες αυξάνουν τα βακτηρίδια που καταπολεμούν το φούσκωμα στο στομάχι και είναι εντυπωσιακά πλούσιες σε κάλιο, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της κατακράτησης υγρών.

Θα αρχίσεις να καις λίπος
Οι μπανάνες περιέχουν 12 mg χολίνης, μια βιταμίνη Β που διαλύει το λίπος και επιδρά άμεσα στα γονίδια που προκαλούν αποθήκευση λίπους στην κοιλιακή χώρα. (Ένας λόγος που οι “γεροί πότες” έχουν φουσκωμένη κοιλιά είναι ότι το αλκοόλ εξαντλεί τη χολίνη, προκαλώντας αύξηση του σωματικού βάρους γύρω από το ήπαρ). Χολίνη περιέχουν επίσης τα άπαχα κρέατα και τα θαλασσινά.
Θα έχεις καλύτερη διάθεση
Οι μπανάνες όχι μόνο φαίνονται σαν ένα μεγάλο χαμόγελο, αλλά και το προκαλούν. Αυτό συμβαίνει επειδή περιέχουν βιταμίνη Β9, γνωστή και ως φολικό οξύ, ένα θρεπτικό συστατικό που μπορεί να καταπολεμήσει την κατάθλιψη ενισχύοντας ένα υπόστρωμα που έχει αντικαταθλιπτικές ιδιότητες. (Με άλλα λόγια, βοηθά τη σεροτονίνη – μια ορμόνη που μας κάνει να αισθανόμαστε όμορφα – να φτάνει στον εγκέφαλό μας πιο γρήγορα.) Μελέτες έχουν δείξει αυξημένη συχνότητα εμφάνισης ανεπάρκειας φολικού οξέος σε 50% των ασθενών που πάσχουν από κατάθλιψη, και μερικοί γιατροί συστήνουν την αύξηση πρόσληψης φολικού οξέος σε συνδυασμό με τα αντικαταθλιπτικά φάρμακα, για να ενισχύσει τα αποτελέσματά τους.

Θα αισθάνεσαι λιγότερο στρες και άγχος
Εκτός από την τονωτική για τη διάθεση βιταμίνη Β9, οι μπανάνες επίσης περιέχουν τρυπτοφάνη, που είναι ένα προ-προϊόν της σεροτονίνης. Η σεροτονίνη μπορεί να είναι η πιο σημαντική χημική ουσία του εγκεφάλου επειδή είναι ένα φυσικό αντικαταθλιπτικό και μπορεί να καταπολεμήσει το άγχος και την αϋπνία καθώς και άλλα προβλήματα που έχουν να κάνουν με τη διάθεση όπως η κόπωση, η ευερεθιστότητα, η έξαρση, ο θυμός και η επιθετικότητα. Οι μπανάνες επίσης περιέχουν νορεπινεφρίνη, η οποία ρυθμίζει το ανακλαστικό της πάλης ή της φυγής και βοηθά στη ρύθμιση του στρες. Είναι ένας φυσικός τρόπος που με πραγματικά τρόφιμα μπορείς να ανεβάσεις τη θετική σου διάθεση και να αποτρέψεις την κατάθλιψη. Και δεν χρειάζεσαι συνταγή από γιατρό!

Θα κοιμάσαι καλύτερα
Αυτό οφείλεται επίσης στην τρυπτοφάνη που είναι προ-προϊόν της μελατονίνης η οποία προωθεί τη χαλάρωση και βοηθά στη ρύθμιση του ύπνου. Ξεφλούδισε μια μπανάνα πριν πας για ύπνο.

Θα χτίσεις άπαχο μυϊκό όγκο
Εάν μετά από μια προπόνηση αισθάνθηκες πόνο στους μύες σου – ή εάν οι μύες σου δεν αυξάνονται αρκετά γρήγορα – μπορεί να μην παίρνεις αρκετό μαγνήσιο από τη διατροφή σου. Οι μπανάνες είναι μια καλή πηγή μαγνησίου και μπορούν να βοηθήσουν στη συστολή των μυών και τη χαλάρωσή τους καθώς και στην πρωτεϊνική σύνθεση – που με τη σειρά της αυξάνει την άπαχη μυϊκή μάζα. Επιπλέον όφελος: η πρόσληψη μαγνησίου βοηθά στην τόνωση της λιπόλυσης, μια διαδικασία με την οποία το σώμα σου απελευθερώνει λίπος από τα αποθέματά του. Ένας διασκεδαστικός τρόπος για να πάρεις το μαγνήσιό σου: κάνε τσάι με γεύση μπανάνας. Βράσε λίγο νερό, κόψε τα δύο άκρα μιας μπανάνας και άφησέ την να βράσει (μέσα στη φλούδα) για 7 με 10 λεπτά. Πιες το αφέψημα πριν πας για ύπνο.

Θα αναλάβεις από την προπόνησή σου γρηγορότερα
Το κάλιο που περιέχουν οι μπανάνες βοηθά τους μύες σου να αναλάβουν μετά από μια προπόνηση, ενισχύει την ανάπτυξή τους και σου επιτρέπει να προπονείσαι περισσότερο.

Θα σταθεροποιηθεί η ζάχαρη στο αίμα σου
Συνδύαζε την κατανάλωση της μπανάνας με πρωτεΐνη και υγιεινό λίπος για να επιβραδύνεις την απορρόφηση της ζάχαρης από τη μπανάνα στο αίμα σου. Αυτή είναι η πιο αποτελεσματική στρατηγική για τη διατήρηση της ζάχαρης στο αίμα σου σε σταθερά επίπεδα, πράγμα που σημαίνει σταθερά επίπεδα ενέργειας και την απώλεια βάρους (δεδομένου ότι τα σταθερά επίπεδα του σακχάρου στο αίμα επιτρέπουν στο πάγκρεας να εκκρίνει γλυκαγόνη, την ορμόνη που καίει λίπος).

Θα έχεις λιγότερες λιγούρες
Αυτό είναι ένα άλλο όφελος από το να διατηρείς το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα σου σταθερό. Τρώγοντας μια μπανάνα ανάμεσα στα γεύματα σημαίνει λιγότερες πιθανότητες να τρως βουλιμικά στα γεύματά σου ή να τρως ανθυγιεινά σνακ.

Θα αισθάνεσαι πιο πλήρης
Πριν να ωριμάσουν, οι μπανάνες είναι πλούσιες σε ανθεκτικό άμυλο, το οποίο όπως υποδηλώνει το όνομα κυριολεκτικά αντιστέκεται στη διαδικασία της πέψης. Αυτό τροφοδοτεί τα υγιεινά βακτηρίδια του εντέρου με αποτέλεσμα να καταστέλλεται η όρεξη και να γίνεται πιο αποτελεσματική οξείδωση των λιπών. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη διαπίστωσε ότι το αντικαθιστώντας και μόνο το 5% των υδατανθράκων της ημερήσιας κατανάλωσης με μια πηγή ανθεκτικού αμύλου μπορεί να ενισχύσει την μετά το γεύμα καύση λίπους έως και 30%! Δεδομένου ότι οι μη ώριμες μπανάνες είναι λίγο πικρές, μια καλή λύση είναι να τις προσθέτεις σε smoothies για αδυνάτισμα με άλλα φρούτα και λαχανικά για να καλύπτεις τη γεύση τους.

Θα μειώσεις τα επίπεδα της κακής χοληστερίνης σου
Εάν έχεις πρόσφατα καταναλώσει τρόφιμα από το MacDonald’s ή άλλο εστιατόριο fast food, πιθανότατα έχεις καταναλώσει λίπη τύπου trans, το είδος του λίπους που ανεβάζει τα επίπεδα της LDL (κακής) χοληστερίνης σου. Πριν αρχίσεις να παίρνεις Lipitor, άρχισε να τρως μπανάνες, οι οποίες περιέχουν φυτοστερόλες. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The Journal of Nutrition, οι φυτοστερόλες είναι ενώσεις που βοηθούν στην μείωση της LDL χοληστερίνης. Επιπλέον, οι μπανάνες περιέχουν βιταμίνη Β6, η οποία είναι σημαντική για σχεδόν τα πάντα συμπεριλαμβανομένων την υγεία της καρδιάς, την υγεία του ανοσοποιητικού, την υγεία του πεπτικού συστήματος και τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος.
ΠΗΓΗ: topgreekgyms.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...