Πόσο καφέ πρέπει να πίνουμε τη μέρα για να μην επιβαρύνουμε την υγεία μας…

658

Πόσο καφέ πρέπει να πίνουμε τη μέρα για να μην επιβαρύνουμε την υγεία μας…

 

 

Εκατοντάδες εκατομμύρια , και δεν είναι υπερβολή, φλιτζάνια καφέ καταναλώνονται ημερησίως και για τους περισσότερους είναι αδιανόητο να ξεκινήσει η ημέρα χωρίς μια …γουλιά καφέ.

Το ερώτημα που βαζανίζει όλους είναι πόση ποσότητα πρέπει να καταναλώνεται, καθώς υνήθως χανόμαστε στο μέτρημα. Ερευνα από την Βρετανική Ένωση Καφέ (BCA) δείχνει ότι μισοί δεν γνωρίζουν πόση καφεϊνη καταναλώνουν. Και μπορεί μελέτες να συνδέουν τον καφέ με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών, όπως Αλτσχάιμερ και Πάρκινσον, ταυτόχρονα ωστόσο μπορεί να προκαλέσει άγχος, αϋπνίες και αυτό που κοινώς λέγεται «νεύρα».

Ο Εθνικος Οργανισμός Υγείας της Βρετανίας προειδοποιεί ότι δεν πρέπει να καταναλώνονται πάνω από 600mg καφεϊνούχων ποτών την ημέρα, ενώ η BCA είναι πιο αυστηρή και κατεβάζει το όριο στα 400 mg και για τις εγκύους στα 200 mg.

Αυτό ισοδυναμεί με έξι φλιτζάνια στιγμιαίου καφέ ή τεσσερα φλιτζάνια καφέ φίλτρου. Κάθε τύπος περιέχει 65mg και 85mg καφεΐνης, αντίστοιχα. Εδώ όμως είναι η παγίδα, καθώς παρά πολλοί μπερδεύουν το μέγεθος της κούπας, πιστεύοντας ότι 200-250 ml ισοδυναμούν με ένα φλιτζάνι. Ωστόσο, το φλιτζάνι- προτυπο είναι 125 ml.

Αλλά η καφεΐνη δεν υπάρχει μόνο στον καφέ, κρύβεται και στη σοκολάτα και τα αναψυκτικά τύπου κόλα. 150ml τσάι περιέχουν 32mg καφεΐνης, ενώ 40mg καφεϊνης είναι μέσα σε ένα κουτί 330ml κόλα και 80mg σε 250ml ενεργειακού ποτού. Ένα απλό κομμάτι σοκολάτας περιέχει 50mg καφεΐνης.

ΠΗΓΗ: thetoc.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...