Βαριέστε τη γυμναστική; Δείτε πως το σεξ μπορεί να σας γυμνάσει…

85

Βαριέστε τη γυμναστική; Δείτε πως το σεξ μπορεί να σας γυμνάσει…

 

 

Έχουν γραφεί πολλά για τις θερμίδες που καίει το σεξ, την ευχαρίστηση που σου προσφέρει αφού παράγει ενδορφίνες τις ίδιες δηλαδή ουσίες που παράγονται κι όταν ασκείσαι. Όμως σκέφτηκες ότι κάνοντας σεξ κάνεις μία extra προπόνηση σπίτι; Αρκεί βέβαια η σεξουαλική πράξη να μη διαρκεί μόνο 5 λεπτά. Αφιερώστε χρόνο, πειραματιστείτε με νέες στάσεις και δείτε σχέση και σώμα να πιάνουν κορυφή!

1 Ιεραποστολικό
Γυμνάζει: κοιλιακούς, μπράτσα και γλουτούς
Πριν πεις ότι η συγκεκριμένη στάση είναι παθητική για εκείνη που είναι από κάτω μάθε ότι το ιεραποστολικό μπορεί να γυμνάσει τους σπλαχνικούς μυς και τα μπράτσα για όποιον είναι από πάνω. Αν εσύ που είσαι από κάτω θέλεις να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου μην κάθεσαι! Ανασήκωσε λίγο τους γοφούς και σφίξε την περιοχή της κοιλιάς δίνοντας ώθηση χρησιμοποιώντας τους κοιλιακούς και όχι τη μέση σου. Επίσης, με το ανασήκωμα των γλουτών βοηθάς στην τόνωση αλλά και σε μεγαλύτερη απόλαυση αφού η διείσδυση είναι πιο βαθιά.
2 Στα τέσσερα
Γυμνάζει κορμό, γλουτιαίους και τετρακέφαλους.
Το σεξ από την πίσω όψη μπορεί να γυμνάσει τον κορμό της γυναίκας και παράλληλα ώμους, τετρακέφαλους, γλουτιαίους. Από την άλλη ο άντρας με την ώθηση μπορεί να τονώσει τον κορμό και τους γλουτούς. Θέλεις να το κάνεις πιο έντονο; Μην κάθεσαι στα γόνατα αλλά σήκωσε τα πόδια και τοποθέτησε τα χέρια σχηματίζοντας μία γέφυρα με το σώμα σου και άσε τον παρτενέρ σου να διεισδύσει σχεδόν όρθιος ή σε ελαφρύ ημικάθισμα.

3 Γυναίκα από πάνω
Γυμνάζει: κοιλιακούς και πυελικούς μυς
Όπως ιππεύεις ένα άλογο ενεργοποιείς τους μυς της κοιλιάς και τους πυελικούς μυς. Έτσι συμβαίνει και όταν είσαι από πάνω. Για να γίνει η άσκηση πιο έντονη κάνε βαθύ κάθισμα προς εκείνον. Με αυτόν τον τρόπο σφίγγεις γλουτούς, πόδια και γοφούς. Ο άντρας που βρίσκεται από κάτω μπορεί να κάνει ελαφριά βάρη κρατώντας σε από τη μέση και τονώνοντας χέρια αλλά και κοιλιακούς.

4 Στα όρθια
Γυμνάζει: όλο το σώμα
Αυτή η στάση είναι έντονη και κάνει αεροβική! Αν ακουμπάς σε τοίχο και είστε
αντικριστά, γυμνάζονται οι μυς του κορμού και το πάνω μέρος των ποδιών. Πρόσθεσε βαθμό δυσκολίας και προσπάθησε να μην ακουμπάς καθόλου σε τοίχο. Έτσι, προσπαθώντας να διατηρήσεις την ισορροπία ενεργοποιείς όλο το σώμα, σα να είσαι σε πλατφόρμα δόνησης! Αν σταθείς στο ένα πόδι, εννοείται ότι δουλεύεις αυτό το μέλος, αν τυλίξεις τα πόδια σου γύρω από τον σύντροφό σου τότε ενεργοποιούνται μπράτσα, κοιλιακοί και πόδια. Η προϋπόθεση γι’ αυτή την στάση είναι η καλή φυσική κατάσταση και η αντοχή.

ΠΗΓΗ: wefit.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...