Μην χάνετε χρόνο! Ξεκινήστε αυτή τη δίαιτα και χάστε κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα…

1640

Μην χάνετε χρόνο! Ξεκινήστε αυτή τη δίαιτα και χάστε κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα…

 
Ξεκινάμε απο το πολύ βασικό που πάντα οφείλουμε να σας υπενθυμίζουμε,πως ποτέ μα ποτέ δεν ξεκινάμε δίαιτες χωρίς πρώτα να λάβουμε υπόψην του γνώμη ιατρού με γνώμονα τις δικές μας αληθινές ανάγκες αλλά και θέματα υγείας.Μπορούμε όμως να αντιμετωπίσουμε την συγκεκριμένη δίαιτα ως ένα ενδεικτικό μενού που θα οδηγήσει ανάλαφρες στο ρεβεγιόν όπου,κακά τα ψέμμματα,θα κάνουμε επι σειρά ημερών κολασμένα διατροφικά σκάνδαλα….και θα το χαρούμε κιόλας!!

Κάποιοι γενικοί κανόνες που πάντα ισχύουν ούτως ή άλλως και και προτείνονται απο τους διατροφολόγους του διεθνούς Shape magazine είναι
• Συστήνονται 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη κάθε μέρα
• Πρόσθεσε τσίλι, μαύρο πιπέρι, πιπέρι καγιέν και κουρκουμά όσο πιο συχνά μπορείς.
• Πίνε νερό ακόμη και όταν δεν διψάς
Πρωινό:
• 2 ρυζογκοφρέτες με ταχίνι ολικής, μέλι, κανέλα, 1 ποτ. κεφίρ, 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι
• Porridge – χυλός με νιφάδες βρώμης, με σταφίδες, μέλι, κανέλα , 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι
• 1 βραστό αυγό, 2 φρυγανιές σίκαλης με τυρί light 10%, 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι
• Δεκατιανό: 1 χούφτα καρύδια, μπανάνα και 1 φλιτζ ζεστό πράσινο τσάι
Μεσημεριανό:
• Σούπα λαχανικών με φιλέτο ψαριού ή κοτόπουλο – καρότο, κολοκυθάκι, σέλινο, πατάτα, λάχανο, πράσο, και Σαλάτα κουνουπίδι και μπρόκολο ή
• Ζυμαρικά ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας και λαχανικά, τυρί , Σαλάτα με βραστά κολοκυθάκια ή
• Ρεβίθια φούρνου ή φασόλια φούρνου με αναποφλοίωτο ρύζι, ελιές, Σαλάτα χόρτα ή
• Σπανακόρυζο ή πρασόρυζο (με κινόα), 2 αυγά ποσέ, Σαλάτα λάχανο – καρότο

Απογευματινό:
Ρυζόγαλο με στέβια και κανέλα ή γιαούρτι 2% με καρύδια και μέλι, 1 Μήλο ή 1 αχλάδι
Βραδινό:
• Ομελέτα (2 αυγά) με μανιτάρια και πράσινες πιπεριές, με 1 κουτ βρώμη και τυρί, 2 ακτινίδια ή
• Σαλάτα κουνουπίδι, μπρόκολο, κολοκυθάκι με τυρί cottage cheese, 1 αχλάδι ή
• Μανιταρόσουπα ή κολοκυθόσουπα, 40γρ κριθαρένιο παξιμάδι, 2 ακτινίδια ή
• Ψητά λαχανικά (πιπεριές, μανιτάρια, κρεμμύδι), 100γρ cottage, 1 αχλάδι
ΠΗΓΗ: ladyslife.gr

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...