Τι γυμναστική να κάνετε αν υποφέρετε από πόνους στην πλάτη…

37

Τι γυμναστική να κάνετε αν υποφέρετε από πόνους στην πλάτη…

 

 

Σάς καταβάλλει ο πόνος στην ωμοπλάτη; Αυτό δεν είναι δικαιολογία για να χάσετε άλλη μια προπόνηση, εκτός αν ο πόνος είναι αφόρητος, οπότε καλύτερα να συμβουλευτείτε έναν γιατρό! Αντί να στεναχωριέστε που δεν θα μπορέσετε να φορέσετε το αγαπημένο topless μπλουζάκι σας, αφήστε την άκρη κάποιες από τις πιο επίπονες ασκήσεις και δοκιμάστε τις παρακάτω, πιο ασφαλείς!

1.Αντί για boxing κάντε κωπηλασία: Μπορεί να λατρεύετε μια έντονη προπόνηση με τα γάντια, αλλά το να χτυπάτε από εδώ και από εκεί και με τον κίνδυνο να χτυπήσετε την πλάτη σας δεν βοηθάτε την κατάσταση! Δοκιμάστε το κοπηλατικό μηχάνημα. Όσο αθλείστε σε αυτό η περισσότερη πίεση και δύναμη βρίσκεται στα πόδια σας, οπότε οι ώμοι είναι λιγάκι πιο χαλαροί!

2.Αντί για πιέσεις στο στήθος κάντε push-ups: Οι ασκήσεις αυτές είναι καλές για τους μύες στο στήθος, αλλά αν πονάτε στους ώμους δοκιμάστε τα push-ups, τα οποία δυναμώνουν τους μύες στην ωμοπλάτη και βοηθούν την ελεύθερη κίνησή της!

3.Αντί να σηκώνετε τα βάρη πάνω από το κεφάλι σας δοκιμάστε να τα φέρνετε μπροστά στο στήθος: Η άσκηση με τα βαράκια να περνούν το ύψος των ώμων μπορεί να γίνει πολύ επίπονη. Προσπαθήστε να σταθείτε όρθια με τις παλάμες να δείχνουν προς τα κάτω και ένα βαράκι σε κάθε χέρι. Από αυτή τη θέση σηκώστε αργά τα χέρια σας και σχηματίστε μια ορθή γωνία με τον κορμό σας!

ΠΗΓΗ: infowoman.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...