Πως θα αυξήσετε την απόδοση σας αν εργάζεστε από το σπίτι…

25

Πως θα αυξήσετε την απόδοση σας αν εργάζεστε από το σπίτι…

 

 

Σήμερα ολοένα και περισσότερος κόσμος δουλεύει από το σπίτι, κι αν όχι σε πλήρη απασχόληση, τουλάχιστον κάποιες ώρες από τη δουλειά του μπορεί να τις μεταφέρει εκεί. Η τεχνολογία και τα μέσα που χρησιμοποιούνται πλέον, βοηθάνε προς αυτήν την κατεύθυνση κι έτσι η εργασία από το σπίτι γνωρίζει, τα τελευταία χρόνια, ραγδαία άνοδο.

Παρόλα αυτά, δεν είναι όλα ρόδινα όπως νομίζετε. Μπορεί το καθεστώς αυτό να προσφέρει ευελιξία στο ωράριο και την άνεση του χώρου σας, αλλά κρύβει πολλές παγίδες οι οποίες είναι κρίσιμες. Για παράδειγμα, πολλοί έχουν αναφέρει πως η συγκέντρωσή τους αποσπάται εύκολα όταν δουλεύουν στο σπίτι, ειδικά αν βρίσκονται και άλλα άτομα μέσα κατά τη διάρκεια της μέρας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνεται η αποδοτικότητα, κάτι που επηρεάζει άμεσα την πορεία της εργασίας, ειδικά όταν αφορά συγκεκριμένες προθεσμίες.

5 πράγματα που πρέπει να κάνετε καθημερινά αν εργάζεστε από το σπίτι

1. Δημιουργήστε ένα οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον
Το να έχετε ένα οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον θα σας βοηθήσει να δουλεύετε πιο μεθοδικά και να μειώσετε τους περισπασμούς. Παρόλο που είστε σπίτι, θα πρέπει να νιώθετε πως βρίσκεστε στο χώρο εργασίας σας και να είστε απόλυτα συγκεντρωμένοι. Απομακρυνθείτε από την τηλεόραση, φτιάξτε το χώρο σας έτσι ώστε να έχετε ό,τι χρειαστείτε και αρχίστε τη δουλειά!

2. Φάτε ένα θρεπτικό μεσημεριανό
Αν θέλετε να διατηρήσετε την όρεξη και τη θέληση για δουλειά, στη διάρκεια της μέρας, ένα θρεπτικό μεσημεριανό είναι ό,τι πρέπει. Φροντίστε να καταναλώνετε όσο γίνεται περισσότερα φρούτα, λαχανικά και τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες και χαμηλά σε λιπαρά.

3. Εκτεθείτε τουλάχιστον για 15 λεπτά στο φως του ήλιου
Φροντίστε να μην μένετε όλη μέρα κολλημένοι στο γραφείο. Σύμφωνα με πολλές έρευνες, η έκθεση στο ηλιακό φως έχει τεράστια οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένου και της πρόσληψης της απαραίτητης βιταμίνης D που χρειάζεται ο οργανισμός για να θωρακιστεί απέναντι στις αρρώστιες. Παράλληλα, κάνοντας μια βόλτα, θα τονώσετε και τη ψυχολογία σας έτσι ώστε να συνεχίσετε πιο ευδιάθετοι και με μεγαλύτερη συγκέντρωση τη δουλειά σας.

4. Ασκηθείτε καθημερινά
Το ότι είστε πολυάσχολοι δεν θα πρέπει να αποτελεί δικαιολογία για να μην ασκείστε συχνά. Η καθιστική ζωή, που απαιτεί η εργασία από το σπίτι, είναι ένας παράγοντας που ευθύνεται για την εκδήλωση χρόνιων ασθενειών, όπως ο διαβήτης. Επίσης, η έλλειψη κίνησης, προκαλεί την πτώση των επιπέδων ενέργειας του οργανισμού, που έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της παραγωγικότητάς σας. Διαλέξτε ένα τύπο άσκησης που σας ταιριάζει και ακολουθήστε ένα πρόγραμμα τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα για 20 – 30 λεπτά μίνιμουμ.

5. Επιβραβεύστε τον εαυτό σας για κάθε στόχο που επιτυγχάνει
Εργαστείτε μεθοδικά και βάλτε μικρούς στόχους στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Αφού καταφέρνετε και φέρνετε εις πέρας κάθε στόχο, κάντε ένα μικρό διάλειμμα και επιβραβεύστε τον εαυτό σας. Έτσι, θα νιώθετε πιο χαλαροί και επικεντρωμένοι στον επόμενο στόχο σας, αφού η συνεχής ασχολία με ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, έχει βρεθεί, πως στην πραγματικότητα δυσχεραίνει τη συγκέντρωση και σας κάνει να σπαταλάτε περισσότερο χρόνο από ότι πρέπει.

ΠΗΓΗ: enallaktikidrasi.com

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...