Δουλείες του σπιτιού που καίνε μέχρι και 100 θερμίδες…

34

Δουλείες του σπιτιού που καίνε μέχρι και 100 θερμίδες…

 

 

Τι θα λέγατε για κάψιμο θερμίδων μέσω των καθημερινών ασχολιών στο σπίτι και του νοικοκυριού; Aν αυξήσετε την ένταση των δραστηριοτήτων θα κάψετε περισσότερες θερμίδες και θα έχετε καθαρό σπίτι.
Ακολουθούν εργασίες που θα σας βοηθήσουν να κάψετε 100 θερμίδες.

Βαρεθήκατε την καθημερινή σας ρουτίνα ομορφιάς; Δοκιμάστε ένα νέο χτένισμα, επειδή αν κρατάτε ψηλά τα χέρια σας για να στεγνώσετε, να ισιώσετε ή να ολοκληρώσετε το χτένισμα, για 35 λεπτά, θα κάψετε 100 θερμίδες από το πρωινό σας.

Θα πρέπει να τηλεφωνάτε στη μητέρα σας πιο συχνά. Αν μιλάτε στο τηλέφωνο ενώ περπατάτε στο σπίτι για 35 λεπτά θα κάψετε αρκετές θερμίδες από ένα brownie των 100 θερμίδων.

Μήπως ο καναπές σας πάει καλύτερα στον απέναντι τοίχο, Η μετακίνηση των επίπλων στο καθιστικό για 25 λεπτά αποτελεί καλή άσκηση για κάψιμο 100 θερμίδων, ιδιαίτερα αν έχετε ένα πολύ βαρύ καναπέ στο καθιστικό.

Το κούρεμα του γκαζόν για 20 λεπτά μπορεί να κάψει περισσότερες θερμίδες από ένα γρήγορο περίπατο. Πρέπει ωστόσο να χρησιμοποιήσετε μηχανή ώθησης.

Το καθάρισμα του μπάνιου μπορεί να σας γλιτώσει από 100 θερμίδες. Αν το τρίψετε από πάνω ως κάτω για 35 λεπτά θα κάψετε όσο ένας περίπατος 35 λεπτών στο διάδρομο ενώ είναι κάτι πιο παραγωγικό.

Πλύντε το εξωτερικό και το εσωτερικό των παραθύρων για 30 λεπτά, για να κάψετε 100 θερμίδες.

Αν και τρομάζει τη γάτα σας…η ηλεκτρική σκούπα σας οδηγεί να κάψετε 100 θερμίδες ανά 60 λεπτά.

Φροντίστε επιφάνειες και χαλιά για να κάψετε θερμίδες και για να προστατευτείτε από αλλεργίες.

Το άδειασμα του πλυντηρίου, το άπλωμα και η οργάνωση της ντουλάπας για 45 λεπτά, θα βοηθήσουν να σας εφαρμόζουν καλύτερα τα ρούχα σας.

Η ταχτοποίηση και η οργάνωση του σπιτιού, όπως αλλαγή λάμπας, κρέμασμα κάδρων, τάξη στα βιβλία για 30 λεπτά θα έχει αποτέλεσμα στην περίμετρο της μέσης, εκτός του ότι θα ομορφύνει και το χώρο σας.
Η ακαταστασία, σας δυσκολεύει να χαλαρώσετε και η χαλάρωση μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης, ορμόνης που κρατά το λίπος στο σώμα σας. Καθαρίστε, κάψτε θερμίδες και αποβάλλετε το στρες.

Αν θέλετε να κάψετε περισσότερες θερμίδες χρησιμοποιήστε βάρη για να αυξήσετε το όφελος. Μπορείτε να προσθέσετε στην καθημερινότητά σας βάρη για τον καρπό ή τον αστράγαλο. Έτσι θα καίτε 25-50% περισσότερες θερμίδες στις καθημερινές δραστηριότητες και δεν θα χρειάζεται γυμναστήριο.

ΠΗΓΗ: iatronet.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...