Κάντε αυτές τις αλλαγές και ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας!

258

Κάντε αυτές τις αλλαγές και ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας!

 
Βοήθησέ το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού σου δοκιμάζοντας αυτές τις απλές και εύκολες αλλαγές στον τρόπο της ζωή σου για να νιώθεις καλύτερα όλο το χρόνο.
1. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Μην ξεχνάς την καλή υγιεινή
Το πιστεύεις ή όχι, θα μπορούσες να προλάβεις ένα σωρό ιώσεις μόνο και μόνο χάρη στην καλή υγιεινή. Ο γιατρός και καθηγητής Αλλεργιολογίας και Αναπνευστικής Ιατρικής, Peter Howarth λέει,
«Η υγιεινή είναι πολύ σημαντική καθώς συνήθως οι ιοί εξαπλώνονται μέσω της άμεσης επαφής με επιφάνειες που είναι μολυσμένες από αυτούς».
Μπορεί να ακούγεται προφανές, όμως κάποιες συνήθειες όπως το πλύσιμο των χεριών ή ακόμη και να χρησιμοποιείς ένα χαρτομάντιλο και να αποφεύγεις να αγγίζεις το πρόσωπό σου μπορεί πραγματικά να κάνει όλη τη διαφορά.
2. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Κάνε ένα καυτό ντους με υδρατμούς
Το να βρεις λίγα λεπτά για τον εαυτό σου και να απολαύσεις ένα καυτό ντους μπορεί να κάνει θαύματα για το σώμα και το μυαλό σου. Χρησιμοποίησε ένα αφρόλουτρο που θα σε αναζωογονήσει και θα ανοίξει τους αεραγωγούς σου για έξτρα ανακούφιση.
3. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Ακολούθησε μια υγιεινή, χορτοφαγική διατροφή
Ποτέ μην υποτιμάς την επίδραση που έχει το φαγητό στην υγεία σου. Η θεραπεύτρια διατροφής Alison Cullen επισημαίνει πως μια υγιεινή χορτοφαγική στη βάση της διατροφή περιέχει πολλά χημικά που προστατεύουν το ανοσοποιητικό.
«Μια μερίδα λαχανικά μπορεί να περιέχει πάνω από εκατό διαφορετικά φυτοχημικά τα οποία θα βοηθήσουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου και θα σου δώσουν δύναμη για την κάθε μέρα»
.Απόλαυσε τροφές όπως μπρόκολο, λάχανο, σόγια, καρότα, κουρκούμη, κρεμμύδια και κόκκινα φρούτα όπως βατόμουρα και φράουλες. Θυμήσου τι λένε, οι τροφές είναι το φάρμακό μας!
4. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Πάρε προβιοτικά
Το ήξερες πως πάνω από το 70% των κυττάρων του ανοσοποιητικού σου βρίσκονται στο έντερο και υποστηρίζονται από υγιεινά βακτήρια της περιοχής; Αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: κράτα το έντερό σου ευτυχισμένο!
«Η υπερκατανάλωση ζάχαρης, υδατανθράκων και αλκοόλ μπορεί να προκαλέσουν ανισορροπία στη χλωρίδα του εντέρου μας», λέει η θεραπεύτρια διατροφής Natalie Lamb.
Διατήρησε την ισορροπία του εντέρου σου, καταναλώνοντας προβιοτικά συμπληρώματα που θα συντηρήσουν τα καλά βακτήρια και θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου.
ΠΗΓΗ: shape.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...