Πως θα χάσετε τα κιλά του καλοκαιριού!

102

Πως θα χάσετε τα κιλά του καλοκαιριού!
Μετά από έναν απαιτητικό χειμώνα, full σε υποχρεώσεις, dead line, ατέλειωτες ώρες στο γραφείο, έφτασε η ώρα των διακοπών που σχεδίαζες και προετοίμαζες όλη τη χρονιά. Ξεκουράστηκες (υποθέτουμε), χαλάρωσες, διασκέδασες, δοκίμασες λιχουδιές, καλοκαιρινές σπεσιαλιτέ και δροσερά cocktail. Νομοτελειακά επιστρέφεις, αναζωογονημένη, με θετική διάθεση, καλή ενέργεια και 2-3 κιλά παραπάνω (δυστυχώς). Δεν πειράζει, μην το φέρεις βαρέως, μην αγχώνεσαι, αυτό είναι το νόημα των διακοπών. Να αφεθείς, να χαλαρώσεις, να μην σκέφτεσαι τι τρως, να μην λειτουργείς by the book. Άλλωστε, τα κιλά αυτά συνήθως δεν έχουν διάρκεια, δεδομένου ότι σχετίζονται με την αλλαγή στην διατροφή λόγω διακοπών και το πιο πιθανό είναι να επανέλθεις, σταδιακά, στο φυσιολογικό σου βάρος.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να διατηρήσεις την καλή ψυχολογία, τη θετική ενέργεια και την αισιόδοξη οπτική σε συνδυασμό με μικρές, εύκολες αλλαγές στην καθημερινότητά σου που θα βοηθήσουν το πνεύμα, τη διάθεση και φυσικά, το σώμα σου.

 

 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Βάλε στο καθημερινό σου πρόγραμμα διατροφής φρούτα και λαχανικά, τα οποία θα σου προσφέρουν τις βιταμίνες που χρειάζεσαι, ενώ παράλληλα θα αποτοξινώσουν τον οργανισμό σου από τα λιπαρά. Φρόντισε να καταναλώνεις 5 φρούτα και λαχανικά σε ημερήσια βάση και να μαγειρεύεις πιο συχνά όσπρια και λαδερά και όχι μόνο ψητά και στεγνά φαγητά. Άλλωστε, μην ξεχνάς ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι μια πολύ καλή πηγή ενυδάτωσης γιατί περιέχουν νερό, το οποίο ως γνωστόν είναι βασικός σύμμαχος για το σώμα.

 

 

ΠΙΕΣ ΝΕΡΟ

Κατανάλωσε 6 με 8 ποτήρια νερού καθημερινά. Με αυτό τον τρόπο διατηρείς τις σωματικές σου λειτουργίες σε ισορροπία, ενυδατώνεις τον οργανισμό σου, ενώ ταυτόχρονα αναπληρώνεις την καθημερινή απώλεια υγρών, η οποία το καλοκαίρι μπορεί να φτάσει σε 3 με 5 λίτρα ημερησίως. Σταδιακά θα παρατηρήσεις τα οφέλη στον οργανισμό και στο σώμα σου, το οποίο θα αλλάζει προς το καλύτερο. Έρευνες δείχνουν ότι όσοι καταναλώνουν αρκετό νερό, διαχειρίζονται καλύτερα τη συνολική διατροφή τους και κατ’ επέκταση και το βάρος τους. Λογικό, αφού πίνοντας ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα, επέρχεται πιο γρήγορα ο κορεσμός, με αποτέλεσμα να ελέγχεις τις θερμίδες σου και αποφεύγεις τις υπερβολές.

 

 

ΓΥΜΝΑΣΟΥ

Αν και για πολλούς είναι δύσκολο να ξεκινήσουν συστηματικό πρόγραμμα γυμναστικής, η περίοδος μετά τις διακοπές είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή. Μπορείς να συνεχίσεις το κολύμπι, διατηρώντας το πνεύμα διακοπών ή να αρχίσεις τρέξιμο, περπάτημα, ότι διευκολύνει το πρόγραμμά σου. Ό,τι και να επιλέξεις έχε μαζί σου ένα μπουκάλι νερό, καθώς τα υγρά που χάνεις λόγω αυξημένης μυϊκής λειτουργίας απαιτούν κατανάλωση τουλάχιστον 500ml ανά ώρα. Ταυτόχρονα, η επαρκής ενυδάτωση θα ρυθμίσει τη θερμοκρασία του σώματος, ενώ θα σε βοηθήσει να προλάβεις μυϊκή κούραση και κράμπες.

Κατόπιν όλων αυτών, θα συνειδητοποιήσουμε ότι δεν χρειαζόταν άγχος, απλά λίγη προσπάθεια, προκειμένου το σώμα μας να επανέλθει στο φυσιολογικό του βάρος. Το πιο ουσιαστικό όφελος, όμως, είναι μακροπρόθεσμο, αφού εντάσσοντας αυτές τις μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά μας θα καταφέρουμε μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή μας. Μικρός στόχος, μεγάλα, ουσιαστικά οφέλη.

 

ΠΗΓΗ: bovary.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...