Σας αποκαλύπτουμε τα μυστικά του λεμονιού!

107

Σας αποκαλύπτουμε τα μυστικά του λεμονιού!
Όλοι αγαπάμε τα λεμόνια για τη γεύση που δίνουν στο φαγητό, και όλοι γνωρίζουμε πως είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά που έχουν αντιοξειδωτικές και αντιβακτηριακές ιδιότητες. Υπάρχουν, όμως, και άλλοι τρόποι να αξιοποιήσουμε τα λεμόνια στην καθημερινή μας ζωή και στην κουζίνα μας… Ας δούμε ποιοι είναι αυτοί.
Σταματούν την οξείδωση
Λίγες σταγόνες χυμού λεμονιού μπορούν να προλάβουν τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά από το να αποκτήσουν καφέ χρώμα λόγω της οξείδωσης. Δοκιμάστε αυτό το κόλπο την επόμενη φορά που θα έχετε προετοιμάσει ένα γεύμα από νωρίς.

 
Σταματούν το ρύζι από το να κολλήσει
Αν κάθε φορά που μαγειρεύετε ρύζι, οι κόκκοι κολλούν μεταξύ τους, προσθέστε λίγες σταγόνες λεμονιού στο νερό που το βράζετε. Επιπλέον, ο χυμός λεμονιού μπορεί να ασπρίσει το ρύζι, δίνοντάς του πιο όμορφη παρουσία στο πιάτο.

 
Διατηρεί την καστανή ζάχαρη μαλακή
Η φλούδα του λεμονιού – με όλο τον πολτό βγαλμένο – μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην καστανή ζάχαρη, για να προλάβει την σκλήρυνσή της. Απλά προσθέστε μια φέτα από τη φλούδα μέσα στο κουτί της ζάχαρής σας, και πείτε αντίο στο συνεχές ανακάτεμα.

 
Πιο τραγανό μαρούλι
Αν το μαρούλι σας έχει μαλακώσει, μην το πετάξετε. Λίγος χυμός λεμονιού και νερό μπορούν να κάνουν τα φύλλα του μαρουλιού και πάλι τραγανά. Απλά, μουλιάστε τα σε ένα μπολ με κρύο νερό και μισή κούπα χυμό λεμονιού, και έπειτα τοποθετήστε τα στο ψυγείο για μια ώρα.

 
Βράστε πιο εύκολα αυγά
Αν σας έχει τύχει τα αυγά σας να σπάνε πάνω στο βράσιμο, αλείψτε τα με λίγο χυμό λεμονιού. Έπειτα, θα είναι και πιο εύκολο να αφαιρέσετε τον φλοιό.

 
Πιο μαλακό κρέας
Ο χυμός λεμονιού είναι εκπληκτικός για να μαλακώσετε το κρέας σας. Επειδή είναι όξινο, μπορεί να αποδομήσει τις ίνες του κρέατος, αφήνοντάς το μαλακό.

 
Καλύτερη γεύση
Σίγουρα, αυτό το γνωρίζουμε όλοι, αλλά ίσως να μην γνωρίζαμε πως το λεμόνι στο φαγητό αποτελεί μία εξαιρετική εναλλακτική (χωρίς νάτριο) για το αλάτι. Δώστε, λοιπόν, ζωή στα πιάτα σας με αυτό το μικρό, όξινο, και πολύ υγιεινό φρούτο!

ΠΗΓΗ: iatronet.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...