Πόση ώρα πρέπει να διαρκεί η μεσημεριανή σιέστα…

1890

Πόση ώρα πρέπει να διαρκεί η μεσημεριανή σιέστα…
Μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής. Ο μεσημεριανός ύπνος ή κοινώς siesta. Χαρακτηρίζει τα μεσημεριανά του Σαββάτου ή ακόμα την lazy Κυριακή. Αλλά υπάρχουν φορές που κοιμάσαι για λίγο τα μεσημέρια και ξυπνάς κουρασμένη, με ένα αίσθημα δυσφορίας να σε κατακλύζει, με αποτέλεσμα να κόβεις την εν λόγω συνήθεια. Μέγα λάθος. Ειδικοί υποστηρίζουν ότι όπως και ο βραδινός ύπνος έτσι και ο μεσημεριανός θα πρέπει να έχει συγκεκριμένο χρόνο και ώρα, και ποια είναι αυτή; Μελετητές τονίζουν ότι η ιδανικότερη ώρα για τη μεσημεριανή σου siesta είναι μεταξύ τη 1 μ.μ και τις 4 μ.μ με τη διαφορά ότι ο χρόνος πρέπει να ποικίλει από τα 10 με 20 λεπτά έως τα 90 λεπτά. Επέλεξε με βάση τις ανάγκες σου.

 

10 με 20 λεπτά: έχεις περιορισμένο χρόνο και χρειάζεσαι επειγόντως μια δόση ενέργειας. Ο καφές δεν είναι πάντα η λύση. Συνεπώς προτίμησε να ξαπλώσεις για 10 με 20 λεπτά μονάχα γιατί έτσι περνάς το στάδιο NREM (non-rapid eye movement) και έτσι δε θα δυσκολευτείς να ξυπνήσεις.

 

30 λεπτά: οι ειδικοί τονίζουν ότι άμα επιλέξεις να κοιμηθείς για 30 λεπτά θα νιώθεις ελαφρώς αποχαυνωμένη για άλλο τόσο.

 

60 λεπτά: άμα είσαι φοιτήτρια ή απλά θες να τονώσεις τη μνήμη σου αυτό είναι το ιδανικό χρονικό διάστημα που πρέπει να κοιμηθείς.Το αίσθημα κούρασης που θα έχεις όταν ξυπνήσεις θα περάσει στιγμιαία.

 

90 λεπτά: για boost δημιουργικότητας ή τόνωση και ευεξία αυτός είναι ο ιδανικός χρόνος. Αποτελεί ένα πλήρη κύκλο ύπνου, τουτέστιν REM ή φάση ονείρων. Προσοχή όμως μην παρασυρθείς και πατήσεις το snooze.

 
ΠΗΓΗ: madamefigaro.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...