Κάντε δουλειές του σπιτιού και προφυλαχθείτε από αυτές τις αρρώστιες!

256

Κάντε δουλειές του σπιτιού και προφυλαχθείτε από αυτές τις αρρώστιες!

 
Όλοι βαριόμαστε τις δουλειές του σπιτιού. Κανείς δεν θέλει να σκουπιζει, να σφουγγαρίζει και να ξεσκονίζει. Κι όμως! Μήπως θα έπρεπε; Νέα έρευνα Αμερικανών και Αυστραλών επιστημόνων δείχνουν πως υπάρχουν τουλάχιστον 5 ασθένειες τις οποίες οι διάφορες δουλειές του σπιτιού μπορούν να αποτρέψουν.
Οι ερευνητές έκαναν μετα-ανάλυση των στοιχείων από 174 προηγούμενες μελέτες που είχαν δημοσιευθεί μεταξύ 1980 και 2016.
Οι ερευνητές εξέτασαν τις επιδράσεις της σωματικής καταπόνησης στην υγεία με την μορφή των METs, δηλαδή των ενεργειακών ισοδύναμων των δραστηριοτήτων.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία δημοσιεύτηκαν στην Βρετανική Ιατρική Επιθεώρηση (BMJ), έδειξαν πως χρειαζόμαστε τουλάχιστον 12 ώρες φυσικής δραστηριότητας την εβδομάδα για να προστατευθούμε από τον καρκίνο του μαστού, τον καρκίνο του παχέος εντέρου, τον σακχαρώδη διαβήτη, τη στεφανιαία νόσο, τα εγκεφαλικά επεισόδια

Αυτό σημαίνει ότι οι ισχύουσες συστάσεις για τουλάχιστον 150 λεπτά (ή 2,5 ώρες) μετρίας εντάσεως φυσική δραστηριότητα την εβδομάδα είναι τουλάχιστον ανεπαρκείς.

Η νέα αυτή έρευνα έδειξε πως όσοι συγκεντρώνουν 3.000 METs την εβδομάδα διατρέχουν:
14% χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του μαστού
21% χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου
28% μικρότερο κίνδυνο διαβήτη
25% μικρότερο κίνδυνο καρδιοπάθειας
26% χαμηλότερο κίνδυνο εγκεφαλικού, σε σύγκριση με όσους δεν φθάνουν ούτε καν τα 600 METs που συνιστά ο ΠΟΥ.

Σε τι αντιστοιχούν τα 3.000 METs; Σε ένα ημερήσιο πρόγραμμα που περιλαμβάνει λ.χ. 10 λεπτά ανάβαση σκάλας, 15 λεπτά καθάρισμα με ηλεκτρική σκούπα, 20 λεπτά κηπουρική, 20 λεπτά τρέξιμο και 25 λεπτά περπάτημα ή ποδηλασία.
ΠΗΓΗ: healthview.g

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...