Πως να κάνεις τη δίαιτα Perricone…

125

Πως να κάνεις τη δίαιτα Perricone…
Ποια είναι η διατροφή Perricone

Η δίαιτα Perricone δημιουργήθηκε από τον Δρ Nicholas Perricone Β, καθηγητής της Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Michigan και έλαβε το Master of The American College of Nutrition βραβείο. Επαναστατική δίαιτα της σχέσης μεταξύ της διατροφής και της υγείας του δέρματος και μπορεί να εκτελέσει εκφράζουν τον τρόπο, για 3 ημέρες, ή και περισσότερο, έτσι για 28 ημέρες.

Με τα αποτελέσματα δίαιτα Perricone δεν είναι άμεσα ορατά, αλλά την εσωτερική υγεία βελτιώνεται και η βελτίωση αυτή αντανακλάται στο εξωτερικό.

Δεν είναι μια σκέψη να χάσουν βάρος, αλλά το φαγητό μέθοδο, είναι αλήθεια, ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν κάνει αυτή τη δίαιτα έχουν δει το σώμα τους ήταν πιο υγιεινό και λιγότερο λίπος.
Με τη δίαιτα Perricone μπορείτε να δείτε μια πιο φωτεινή, νεανική και λαμπερή όψη, η οποία επιτυγχάνεται με την κατανάλωση ορισμένων τροφών που προάγουν την υγεία των κυττάρων. Αυτή η δίαιτα προτείνει μια αλλαγή στον τρόπο ζωής και διατροφής για να απολαύσετε μια πιο υγιεινή ζωή και την οξείδωση των κυττάρων αργή από αντιοξειδωτικά, αντι-φλεγμονώδη και αντι-γήρανσης τρόφιμα.

Για να απολαύσετε τα οφέλη του Perricone διατροφή θα πρέπει να ακολουθηθεί μια σειρά από κατευθυντήριες γραμμές οι οποίες συνιστώνται κατανάλωση ώθηση από μια συγκεκριμένη ομάδα τροφίμων και εγκαταλείψει και τις άλλες διατροφικές συνήθειες που είναι επιβλαβείς. Πραγματοποίηση αυτών των αλλαγών στη διατροφή μας να αποκαταστήσει την υγεία του δέρματός μας και το σώμα μας.

 

Τα τρόφιμα που επιτρέπονται στη δίαιτα Perricone

Όπως ανέφερα και στην προηγούμενη παράγραφο, για να κάνουν την δίαιτα Perricone πρέπει να λαμβάνει υπόψη μια σειρά από βασικές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με το είδος των τροφίμων που καταναλώνετε προσδιορίζονται κατά τη διάρκεια της λήψης αυτού του προγράμματος διατροφής. 4 ομάδες των διατροφικών θρεπτικών συστατικών κατάλληλο για αντιφλεγμονώδεις, αντιοξειδωτικές και ικανότητα τάση του δέρματος διαφέρουν.

Υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες: Σύμφωνα Perricone, θα πρέπει να καταναλώνουμε πρωτεΐνες διατροφή κάθε μέρα για να προστατεύουν το σώμα μας. Η πρωτεΐνη κατάλληλο για αυτή τη δίαιτα είναι φρέσκο ψάρι (κυρίως σολομό), κοτόπουλο, γαλοπούλα, αυγά, τόφου, το γιαούρτι, το κινόα και αμύγδαλα. Επιπλέον, συνιστάται ότι οι τροφές αυτές είναι οργανικές ή οργανικής προέλευσης για την αποφυγή συντηρητικών αυτών. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες: Οι σύνθετοι υδατάνθρακες έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και φυτοθρεπτικά συστατικά. Όλοι κάνουν αυτό το είδος των τροφίμων είναι τέλεια για να επιτευχθούν τα οφέλη της δίαιτας Perricone. Μεταξύ αυτής της ομάδας τροφίμων συνιστάται να λαμβάνονται κόκκινα φρούτα, κρεμμύδια, ελαιόλαδο, αλεύρι βρώμης και λεμόνι. Τα απαραίτητα λιπαρά οξέα είναι τα καλά λιπαρά είναι γνωστό και να μας δώσει πολλά οφέλη, όπως η μειωμένη πίεση, προστατεύουν την καρδιά, μειώνουν την πιθανότητα πήξης του αίματος και βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου. Τα τρόφιμα με τα καλά λίπη είναι ο σολομός, ο τόνος, οι σαρδέλες, οι σπόροι Chia, ηλιόσποροι, φιστίκια, ελαιόλαδο, λινέλαιο και νυχτολούλουδου. Αντιοξειδωτικές βιταμίνες: βιταμίνη Α, βιταμίνη Β και βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωση της αντι-γήρανσης Perricone διατροφή. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες βοηθούν να μειώσουμε τα κύτταρα οξείδωση και τις ελεύθερες ρίζες με τη διατροφή. Alpha λιποϊκό οξύ: Αυτή η ουσία που παράγεται με φυσικό τρόπο και βοηθά να κάνει τα κύτταρα μας να παράγει περισσότερη ενέργεια και ως εκ τούτου δεν είναι ελεύθερες ρίζες συσσωρεύονται. Αυτή η ουσία μπορεί επίσης να καταναλώνουν τροφές όπως το σπανάκι και το μπρόκολο και να αυξήσει το ύψος τους στο σώμα σας.

 

Απαγορευμένα τρόφιμα στη διατροφή Perricone

Υπάρχουν ένας αριθμός των τροφίμων που δεν επιτρέπονται στη διατροφή Perricone περιέχουν ουσίες που προκαλούν γήρανση του δέρματος. Ο γιατρός Perricone καθορίζει αυτά τα 4 τρόφιμα για να αποφευχθεί κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας:

Η ζάχαρη είναι ένα συστατικό που προκαλεί η γήρανση των κυττάρων μας και καθιστά επίσης η ελαστικότητα του δέρματος έχει χαθεί, ως εκ τούτου, απαγορεύεται αυστηρά στη διατροφή. Καφές: το ρόφημα του καφέ κάνει τα επίπεδα κορτιζόλης αυξάνονται, η ορμόνη του στρες και αυτό αυξάνει την ινσουλίνη στο σώμα και επιταχύνουν τη γήρανση. Ελαφριά αναψυκτικά και συσκευασμένους χυμούς: το ποσό των χημικών ουσιών και των γλυκαντικών που δημιουργούνται αυτά τα ποτά κάνει η πιθανότητα καρδιαγγειακής νόσου αυξάνεται. Επιπλέον, η κατανάλωση προωθεί την απορρόφηση των λιπών. Αλκοόλης: έχει μόρια μπορεί να βλάψει τη κυτταρική μεμβράνη με αποτέλεσμα φέρνοντας τα κύτταρα να διογκώνονται και, ως εκ τούτου, οι ρυτίδες εμφανίζονται. Ωστόσο, ο Δρ Perricone συστήνει τον εαυτό του ένα ποτήρι κόκκινο κρασί περιστασιακά επειδή περιέχει πολυφαινόλες, θετικών θρεπτικών ουσιών στη διατροφή για την αντιοξειδωτική τους ικανότητα. Ταμπάκου: Η εισπνοή παράγεται στους πνεύμονες μας, πολλά από τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν τα λευκά κύτταρα του αίματος ενεργοποιούνται και προκαλούν το σώμα μας για να πρηστεί.

 

Ενδείξεις για τη διατροφή Perricone

Ποια τρόφιμα που ξέρετε ότι τώρα μπορεί να πάρει κατά τη διάρκεια της δίαιτας Perricone, ωστόσο, να έχετε κατά νου ότι υπάρχουν κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για να ακολουθήσει προκειμένου να επωφεληθεί από τα αποτελέσματα αυτής της διατροφής.

Όλα τα γεύματα πρέπει να περιλαμβάνουν υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη Perricone διατροφή συγκρότημα Perricone διατροφή υγιεινά λίπη υδατάνθρακες. Η πρόσληψη σειρά των τροφίμων θα πρέπει επίσης να ακολουθούνται σε ένα συγκεκριμένο τρόπο: πρώτα πρωτεΐνες, στη συνέχεια, τις ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες τελειώσει. Για να γίνει η δίαιτα Perricone είναι επιτακτική ανάγκη να πίνετε 1,5 με 2 λίτρα νερό την ημέρα: το πρώτο ποτήρι πρέπει να το πάρετε με άδειο στομάχι και ένα ποτήρι με κάθε γεύμα. Ο καφές απαγορεύεται στη διατροφή, αλλά μπορεί να υποκαταστήσει το πράσινο τσάι. Είναι σημαντικό να κάνουμε μια μισή ώρα άσκησης την ημέρα για να απολαύσετε μια υγιή ζωή. Για να εξετάσουμε νεότερους και λαμπερό πρόσωπο είναι απαραίτητο να κοιμηθούν τουλάχιστον οκτώ ώρες την ημέρα.

 

Μενού Perricone διατροφή

Στη συνέχεια, προτείνουμε ένα δείγμα μενού που θα σας βοηθήσουν να απολαύσετε τα οφέλη από αυτή την επαναστατική δίαιτα αντι-γήρανσης.

Πρωινό
85-115g καπνιστού σολομού, Perricone διατροφή φλιτζάνι βρασμένο παραδοσιακά βρώμη, 2 κουταλιές της σούπας βατόμουρα, 1 κουταλάκι του γλυκού αμυγδαλέλαιο, το πράσινο τσάι.

Μεσημεριανό
85-170g καπνιστού σολομού ή στη σχάρα, πράσινη σαλάτα με ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι και δύο κουταλιές της σούπας ρεβίθια, καρυκευμένο με το ελαιόλαδο, το χυμό λεμονιού και το σκόρδο.

Δείπνο
170 g γλώσσας, φιλέτα μπακαλιάρου Πιπίνου, ψητά, 8 Λαχανάκια Βρυξελλών με ψητό ψητό μήλο, 60g σαλάτα μαρούλι με ρεβίθια μαγειρεμένα με ελαιόλαδο, το σκόρδο και το χυμό λεμονιού.
ΠΗΓΗ: http://gr.beautyblogzone.com/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...