Πως θα καταλάβεις ότι χρειάζεσαι περισσότερη γυμναστική…

52

Πως θα καταλάβεις ότι χρειάζεσαι περισσότερη γυμναστική…
Υπάρχουν περισσότεροι και σημαντικότεροι λόγοι για να κάνεις γυμναστική, από το να αποκτήσεις ένα όμορφο σώμα και θα στο δείξει ο οργανισμός σου με έναν από αυτούς τους τρόπους.

Το να εντάξεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα το γυμναστήριο σίγουρα έχει πολλά οφέλη για την υγεία σου, ψυχική και σωματική. Το σώμα σου σου μιλάει και εσύ πρέπει να μάθεις να το ακούς!

Για αυτό και μάζεψα τα σήματα Μορς που θα σε στείλουν κατευθείαν… για προπόνηση!

Αν αντιμετωπίζεις ένα από τα παρακάτω τότε ήρθε η ώρα να “ξεσκουριάσεις”.

Κάνεις άσχημο ύπνο

Είτε ξυπνάς πολύ συχνά είτε δεν κοιμάσαι εύκολα, μία είναι η λύση. Να κάνεις περισσότερη γυμναστική. Μελέτες έχουν αποδείξει πως η συστηματική άσκηση όχι μόνο αντιμετωπίζει την αϋπνία αλλά μας βοηθά να έχουμε καλύτερης ποιότητας ύπνο.

Νιώθεις συνεχώς κουρασμένη

Ακόμα και αν κοιμάσαι πολλές ώρες, νιώθεις ατονία; Μάλλον πρέπει να περπατάς περισσότερο όσο κι αν αυτό ακούγεται αντιφατικό. Έρευνα του πανεπιστημίου της Τζόρτζια έδειξε πως μόλις 20 λεπτά ήπιας άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα βοηθούν στην καλή λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος και αυξάνουν τα επίπεδα της ενέργειας μας κατά 20%.

Πονάς χωρίς να έχεις τραυματιστεί

Όταν μπορεί να έχεις ξαφνικούς πόνους στη μέση, στα γόνατα ή στους ώμους χωρίς να έχεις χτυπήσεις στα συγκεκριμένα σημεία, καλό θα ήταν να ξεκινήσεις μια ήπια μορφή άσκησης. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιβαρύνεις τα συγκεκριμένα σημεία με έντονη άσκηση αλλά λίγο περπάτημα θα χαλαρώσει τους μυς και τις αρθρώσεις και θα βοηθήσει την κυκλοφορία του αίματος.

Έχεις συχνά δυσπεψία

Η γυμναστική επιταχύνει το ρυθμό της αναπνοής και τους καρδιακούς παλμούς, βοηθώντας έτσι στη συστολή και διαστολή των μυών του γαστρεντερικού. Έτσι, η πέψη γίνεται με πιο ομαλό τρόπο.

Δεν λειτουργούν καλά οι ορμόνες

Είτε πρόκειται για κάποια ορμονική πάθηση, είτε για κάτι που οι γιατροί δεν μπορούν να το εντοπίσουν, η άσκηση θα σε βοηθήσει σημαντικά να ρυθμίσεις τις ορμόνες σου, ειδικά εκείνες που επηρεάζουν άμεσα τη μεταβολική λειτουργία.
ΠΗΓΗ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
loading...