Χάστε το περιττό λίπος γύρω από τη μέση…ξαπλώνοντας!

Αυτή η μέθοδος απώλειας βάρους προτάθηκε από την Ιάπωνα γιατρό Toshiki Fukutsudzi, που εγγυάται εξαιρετικά αποτελέσματα μέσα σε ένα μήνα αν ακολουθήσετε σωστά τις συμβουλές της. Η άσκηση βοηθά στη μείωση του λίπους γύρω από τη μέση και ενισχύει τους κοιλιακούς σας και τους ραχιαίους μυς.

Aκολουθήστε τις οδηγίες:
1.Ρολάρετε μια πετσέτα μεσαίου μεγέθους ώστε να σχηματίσετε ένα παχύ κύλινδρο όχι μικρότερο από 38 εκατοστά μήκος και περίπου 10 εκατοστά πάχος. Δέστε το με κάποιου είδους σκοινί ή σπάγκο ώστε να μείνει σταθερό.
2.Καθίστε σε μια επίπεδη και σκληρή επιφάνεια – στο πάτωμα, σε ένα στρωματάκι γυμναστικής ή σε ένα κρεβάτι για μασάζ. Τοποθετήστε πίσω σας την τυλιγμένη πετσέτα.
3.Τώρα είναι το πιο σημαντικό σημείο: Ξαπλώστε προς τα πίσω έτσι ώστε η πετσέτα να βρίσκεται στο ύψος του αφαλού σας.
4.Ανοίξτε τα πόδια σας στο ύψος των ώμων. Τα δάχτυλά σας πρέπει να ακουμπάνε μεταξύ τους.
5.Τεντώστε τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι σας, οι παλάμες να κοιτάνε προς τα κάτω και τα μικρά σας δαχτυλάκια να ακουμπάνε μεταξύ τους. Να είστε σίγουροι ότι τόσο τα δάχτυλα των ποδιών όσο και τα μικρά δάχτυλα των χεριών σας ενώνονται.
6.Μείνετε ακίνητοι σε αυτή τη θέση για 5 λεπτά.
7.Τελειώστε την άσκηση σιγά σιγά χωρίς να κάνετε απότομες κινήσεις.

Η αλήθεια είναι πως είναι αρκετά δύσκολο να αντέξετε πέντε λεπτά. Αλλά μπορείτε να αρχίσετε με μικρότερη διάρκεια, μόνο ένα λεπτό ή δύο, και σύντομα θα είστε σε θέση να αντέξετε πέντε.

ΠΗΓΗ:womantoc.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ