ΤΡΕΞΤΕ! Μια άλλη ζωή σας περιμένει…

ΤΡΕΞΤΕ! Μια άλλη ζωή σας περιμένει…

 

 
Εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχουν διαπιστωθεί τα οφέλη που μπορεί να έχει στην φυσική κατάσταση το τρέξιμο. Εκτός από το καλό που κάνει στην φυσική μας κατάσταση το τρέξιμο προσφέρει και πολλά οφέλη στην ψυχολογία του καθενός.

1. Μειώνει το στρες
Το τρέξιμο μειώνει το άγχος και το στρες. Οι ενεργοί δρομείς είναι διάσημοι για την χαλαρή και χωρίς άγχος νοοτροπία τους. Αυτό, μπορεί να αποδοθεί στο τρέξιμο, που αναζωογονεί το μυαλό και εξαλείφει τις ανησυχίες. Όταν τρέχεις έχεις άπλετο χρόνο να επικεντρωθείς και να σκεφτείς τις σημαντικές πτυχές της ζωής σου.

2. Αυξάνει το αίσθημα της ευτυχίας
Το τρέξιμο ενισχύει την διάθεση και πυροδοτεί την παραγωγή ενδορφίνης, που είναι μια ορμόνη η οποία ελέγχει τις αισθήσεις σου. Οι δρομείς έχουν υψηλά ποσοστά ενδορφίνης και έχουν την τάση να αισθάνονται ευτυχείς.

3. Ενισχύει την αυτοπεποίθηση
Φτάνοντας τον στόχο σας, γνωρίζετε το αίσθημα της αυτοεκτίμησης και ενισχύεται η αυτοπεποίθησή σας. Είναι ιδιαίτερα γνωστό αίσθημα σε άτομα ανταγωνιστικά από την φύση τους. Ακόμα, όσοι χάνουν βάρος, έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.

4. Είναι ηρεμιστικό
Το τρέξιμο θεωρείται ως φυσικό ηρεμιστικό και αυτός είναι ο λόγος που οι ειδικοί και οι θεραπευτές πάντα το προτείνουν. Μάλιστα, με το τρέξιμο μπορείτε να καταπολεμήσετε τις εξαρτήσεις σας. Έχουν καταγραφεί περιστατικά που κάποιος καταπολέμησε την εξάρτηση από το αλκοόλ ή το κάπνισμα μέσω αυτού. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το τρέξιμο σας κάνει πιο δυνατό διανοητικά.

5. Αντικαταθλιπτικό
Οι ψυχολόγοι συνιστούν το τρέξιμο ως εργαλείο κατά της κατάθλιψης. Τα αθλήματα αντιμετωπίζουν την κλινική κατάθλιψη άκρως αποτελεσματικά. Σύμφωνα με ψυχοθεραπευτές, ο αθλητισμός δίνει στους ασθενείς πολλά περιθώρια για να συνδεθούν με τον εαυτό τους. Με απλά λόγια, το τρέξιμο είναι ένας υγιής τρόπος να αποσπάται η προσοχή σου.

6. Πνευματική εγρήγορση
Το τρέξιμο σας βοηθά να μένετε συγκεντρωμένος και να είστε σε εγρήγορση νοητικά. Κι αυτό συμβαίνει γιατί ο αθλητισμός σας βοηθά να κρατάτε το μυαλό σας σε πράγματα του συμβαίνουν τώρα. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να μειώσετε τους κινδύνους ψυχικής κόπωσης, αδύναμης μνήμης και διχασμένης προσωπικότητας. Στην πραγματικότητα οι δρομείς έχουν την ικανότητα να λύσουν δύσκολα προβλήματα με έναν αβίαστο τρόπο.

Μαρία Καϊλάνη
ΠΗΓΗ: flowmagazine.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ