Τα μυστικά για να καις περισσότερες θερμίδες στο περπάτημα!

Μια από τις καλύτερες συνήθειες για την υγεία του ανθρώπου είναι το περπάτημα, εκτός των άλλων μας κρατά και σε φόρμα.
Υπάρχουν κάποια μικρά μυστικά που μπορούν να σε βοηθήσουν να καις τις θερμίδες στο τρέξιμο δύο φορές ταχύτερα.
Αναλυτικά:
1. Η εναλλαγή ταχύτητας μας βοηθά να καίμε περισσότερες θερμίδες

2. Τρώμε ένα φρούτο πριν το τρέξιμο ώστε να αποφύγουμε τις λιγούρες μετά που μας δίνουν έξτρα θερμίδες

3. Βάζουμε ειδικά βαράκια στους αστραγάλους, οι γλουτοί θα γυμναστούν άμεσα.

4. Δεν παίζουμε με τις αντοχές μας. Όταν κουραστούμε δεν πιέζουμε το καρδιαγγειακό μας καθώς αυτό θα καταναλώσει ενέργεια αλλά όχι θερμίδες.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ