Στην υγειά σας! Τα καλύτερα υλικά για κοκτέιλ…

Στην υγειά σας! Τα καλύτερα υλικά για κοκτέιλ…

Καλοκαίρι, ήλιος, θάλασσα διακοπές, όμορφα βράδια με φίλους. Τι πιο όμορφη εποχή για να γευτεί κάποιος ένα δροσιστικό πότο παρέα με καλή παρέα; Το καλοκαίρι είναι αναμφίβολα συνυφασμένο με τα κοκτέιλ, σε διάφορα χρώματα, γεύσεις και υφές. Είτε τα φτιάχνουμε στο σπίτι μόνοι μας είτε τα απολαμβάνουμε σε κάποιο εξωτικό μαγαζί μας προσφέρουν δροσιά και μεγάλη ευχαρίστηση. Παρόλα αυτά, αν δεν είμαστε προσεκτικοί με τα συστατικά που θα χρησιμοποιήσουμε, τότε είναι πολύ πιθανό να προσλάβουμε μία πληθώρα θερμίδων από ένα και μόνο κοκτέιλ που θα καταναλώσουμε. Ενδεικτικά, μπορούμε να αναφέρουμε πως μία Μαργαρίτα μπορεί να περιέχει μέχρι και 800 θερμίδες!

Για να μην φορτώνετε λοιπόν τον οργανισμό σας με περιττές θερμίδες αλλά και να μη στερηθείτε καμία από τις αγαπημένες σας γεύσεις, σας προτείνουμε ορισμένα υγιεινά και θρεπτικά συστατικά για απολαύσεις χωρίς όρια.

Κόκκινο κρασί
Το κόκκινο κρασί είναι καλό για την υγεία μας, καθώς περιέχει αντιοξειδωτικά αλλά και χαμηλότερο θερμιδικό φορτίο σε σχέση με άλλα ποτά. Συνεπώς, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε το ως βάση για να φτιάξετε μια γλυκιά και δροσερή σανγκρία!

Χυμός ροδιού
Ο χυμός ρόδι έχει αναρίθμητα οφέλη για την υγεία μας, στα οποία έχουμε αναφερθεί πολλές φορές. Επιπλέον, η ιδιαίτερή του γεύση μπορεί να δέσει όμορφα μέσα σε ένα κοκτέιλ. Περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά, με αντικαρκινική και αντιφλεγμονώδη δράση, ενώ ταιριάζει πάρα πολύ με τα διάφανα ποτά, όπως η βότκα ή το τζιν.

Πράσινο τσάι
Άλλο ένα συστατικό με πολύ λίγες θερμίδες, πολλά αντιοξειδωτικά και ήπια γεύση που δένει τέλεια σε ό,τι κοκτέιλ και να επιθυμήσετε. Οι ουσίες που περιέχονται στο πράσινο τσάι προστατεύουν από το Αλτσχάιμερ, καταπολεμώντας τις ελεύθερες ρίζες στον εγκέφαλο, ενώ ταυτόχρονα φροντίζουν την όρασή μας. Αν θέλετε να φτιάξετε το τέλειο καλοκαιρινό κοκτέιλ με πράσινο τσάι για τους φίλους σας, ακολουθήστε την εξής συνταγή: βάλτε τα φύλλα τσαγιού σε βότκα από το προηγούμενο βράδυ, και την επόμενη μέρα σερβίρετε. Το πράσινο τσάι θα έχει εκχυλιστεί από το αλκοόλ, δίνοντας μία ιδιαίτερη γεύση στο ποτό σας.

Νερό καρύδας
Αντί να χρησιμοποιήσετε κάποιο αναψυκτικό, που είναι γεμάτο ζάχαρη για να αραιώσετε το ποτό σας, προτιμήστε νερό καρύδας, που είναι γλυκό, αλλά χαμηλό σε θερμίδες ενώ περιέχει κάλιο και ασβέστιο. Την ίδια στιγμή, εφόσον είναι νερό, σταματάει σε κάποιο βαθμό την αφυδάτωση που μπορεί να προκαλέσει το αλκοόλ.

Μούρα
Όλοι γνωρίζουμε φυσικά τα αναρίθμητα οφέλη που έχουν τα μούρα στην υγεία και την ομορφιά μας. Πόσο μάλλον, όταν μπορούμε να δώσουμε νόστιμη γεύση στα ποτά μας, κάνοντάς τα γλυκά με φυσικό τρόπο. Ο χυμός τους μπορεί να χρησιμοποιηθεί με κάποια αλκοολούχα βάση, αλλά μπορούμε και να τα προσθέσουμε φρέσκα μέσα στην σανγκρία μας.

Σε γενικές γραμμές, να θυμάστε ότι όταν φτιάχνετε κοκτέιλ, ίσως είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε διάφανα ποτά, όπως βότκα και τζιν. Ενώ η διαφορά τους στις θερμίδες δεν είναι πολύ μεγάλη σε σχέση με το ρούμι και το ουίσκι, η γεύση τους δένει πιο εύκολα με αυτά τα φυσικά συστατικά, και δεν χρειάζεται να προσθέσετε τεχνητές, έντονες γεύσεις, όπως αναψυκτικά και άλλα γλυκαντικά.
flowmagazine.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ