Σας ενδιαφέρει! Μπορείτε να χάσετε κιλά τρώγοντας ταραμοσαλάτα;

Σας ενδιαφέρει! Μπορείτε να χάσετε κιλά τρώγοντας ταραμοσαλάτα;

 
Η πράσινη σαλάτα δεν είναι ταραμοσαλάτα και η ταραμοσαλάτα προφανώς δεν είναι διαιτητική,αν και νηστίσιμη και σίγουρα θρεπτική.

Ο ταραμάς είναι πλούσιος σε πολυακόρεστα ω3 λιπαρά οξέα, τα οποίο όπως είναι γνωστό συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και των αρτηριών αλλά απο την άλλη,έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και λιπίδια,συνεπώς αν έχουμε πίεση ή αν δεν θέλουμε να την ανεβάσουμε,καταναλώνουμε με φειδώ.

Στην αγορά βρίσκουμε δύο είδη ταραμά, το λευκό και το ροζ και πάντα προτεινούμε το λευκό που δυστυχώς είναι αρκετά πιο ακριβό αλλά δεν έχει προσθήκη χρωστικών όπως ο ροζ.Και αν ακόμα αναρωτιέσαι γιατί η ταραμοσαλάτα δεν είναι σαλάτα.

Τα 100 γρ. ταραμά έχουν 220 θερμίδες ενώ μια γεμάτη κουταλιά της σούπας σπιτική ταραμοσαλάτα δίνει 120 θερμίδες,του εμπορίου πολύ περισσότερες αφού τα 100 γρ. ταραμοσαλάτα εμπορίου, δίνουν 446 θερμίδες και εκεί δεν έχει καμία σημασία αν είναι λευκός ή ροζ!

ladyslife.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ