ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙΤΕ! Αυτά είναι τα τρόφιμα που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να αγοράζουμε…

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙΤΕ! Αυτά είναι τα τρόφιμα που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να αγοράζουμε…

 

 

Εχετε σκεφτεί ποτέ τι είδους φαγητό αγοράζετε; Συνήθως λένε πως είμαστε αυτό που τρώμε. Και αυτό που τρώμε λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής με τους έντονους ρυθμούς και τον ελάχιστο χρόνο είναι κυρίως τα επεξεργασμένα.

Είναι εξαιρετικά νόστιμα και εθιστικά αλλά στην πραγματικότητα είναι επιβλαβή για την υγεία μας σε μακροπρόθεσμη βάση.

Δεδομένου ότι τις περισσότερες φορές είναι και φθηνά, είναι δύσκολο στους ανθρώπους να τους αντισταθούν. Εξοικονόμηση χρόνου, κόπου και χρήματος. Ποιος θα μπορούσε να αντισταθεί σε έναν τέτοιο πειρασμό;

Κι όμως! Είναι επιτακτική ανάγκη να εξετάσουμε τις κρυμμένες δαπάνες που φέρνουν τα επεξεργασμένα τρόφιμα για την υγεία μας. Είναι δύσκολο να τα εξαλείψουμε ολοκληρωτικά από τη διατροφή μας, αλλά θα πρέπει τουλάχιστον να εξαλείψουμε τα χειρότερα απ’ αυτά.

Ποια είναι τα χειρότερα; Τα παρακάτω:

Koτομπουκιές (chicken nuggets)
Είναι πανταχού παρούσες, πολύ ελκυστικές και ικανοποιούν άμεσα την πείνα. Το παράδοξο είναι πως κάποιοι, επειδή πρόκειται για κοτόπουλο, πιστεύουν ότι είναι και υγιεινές. ′Η έστω οι περισσότερο υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές. Κι όμως. Συνήθως παρασκευάζονται με περισσότερο αλάτι, συντηρητικά και λίπος από όσο χρειάζεται κανείς. Γι’ αυτό αν βρεθείτε σε ένα εστιατόριο ή κοιτάξτε κάποιο μενού για ντελίβερι, απλά προσπεράστε το συγκεκριμένο τρόφιμο.

Πατάτες τηγανητές
Περιέχουν μεγάλη ποσότητα θερμίδων, με αποτέλεσμα όχι μόνο να είναι δύσκολη η διαχείριση του βάρους, αλλά να κινδυνεύετε να σας χτυπήσει την πόρτα και ο διαβήτης. Η διατροφική τους αξία είναι επίσης ιδιαίτερα χαμηλή. Αν θέλετε πατάτες καλύτερα είναι να τις ψήσετε στο σπίτι σας, χωρίς λάδι.

Διάφορα τηγανητά σνακ
Θα υπονομεύσουν την προσπάθειά σας να χάσετε βάρος. Περιέχουν πάρα πολύ αλάτι, θερμίδες και συντηρητικά χωρίς θρεπτικά συστατικά ή φυτικές ίνες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην επιβράδυνση της πέψης.

Αναψυκτικά διαίτης τύπου κόλα
Απλές κενές θερμίδες χωρίς θρεπτικά συστατικά. Σα να μη φτάνει αυτό, περιέχουν ουσίες που μπορούν να σας βλάψουν, ιδιαίτερα λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε φρουκτόζη που είναι χειρότερη από τη ζάχαρη. Εχει αποδειχθεί ότι προκαλεί έναυσμα γλυκόζης στο αίμα και βλάπτει τα κύτταρα του ήπατος. Συμβάλλει στην παχυσαρκία και ενθαρρύνει τις βακτηριακές ασθένειες και τον καρκίνο.

Χοτ-ντογκ και άλλα επεξεργασμένα κρέατα
Η συντριπτική πλειοψηφία των επεξεργασμένων κρεάτων και των χοτ ντογκ περιέχουν τεχνητά αρώματα, αλάτι, φθηνά ανθυγιεινά υλικά πληρώσεως και άλλα συντηρητικά. Το μηχανικά διαχωρισμένο κρέας συνήθως γίνεται αντικείμενο επεξεργασίας κάτω από συνθήκες εξαιρετικής πίεσης και θερμότητας και ως εκ τούτου χάνει όλη τη θρεπτική του αξία.

Χάμπουργκερ
Είναι ένας σημαντικότατος παράγοντας κινδύνου για σακχαρώδη διαβήτη. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, οι γυναίκες που τρώνε χάμπουργκερ σε φαστφουντάδικο δύο ή περισσότερες φορές την εβδομάδα έχουν διπλάσιες πιθανότητες να διαγνωστούν με διαβήτη από εκείνες που δεν τρώνε.

Σακχαρούχα δημητριακά
Τα δημητριακά του πρωινού, κυρίως εκείνα με τα φωτεινά κουτιά που υπάρχουν σε πολλά νοικοκυριά. Φαίνονται υγιεινά, όμως έχουν προσθήκη ζάχαρης που συμβάλλει στο διαβήτη. Παρά το γεγονός ότι η διατροφή που είναι πλούσια σε ίνες έχει αποδειχθεί ιδανική για την διαχείριση και πρόληψη του διαβήτη, τα συγκεκριμένα δημητριακά έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Αναζητήστε δημητριακά που να παρέχουν τουλάχιστον 5 γραμμάρια φυτικών ινών και αποφύγετε αυτά με μεγάλες ποσότητες σακχάρων.

Τσιπς
Περιέχουν πολλά λιπαρά και θερμίδες και είναι ιδιαίτερα αλατισμένα στις περισσότερες περιπτώσεις, γεγονός που τα καθιστά επιβλαβή για την υγεία σας. Θα πρέπει να αποφύγετε τα τσιπς όσο μπορείτε, καθώς το ποσό των θερμίδων και των λιπών που περιέχουν είναι πολύ μεγαλύτερο απ’ όσο χρειάζεστε και καταλήγουν να συσσωρεύονται στο σώμα σας, προσθέτοντάς του βάρος. Είναι η κύρια αιτία της παχυσαρκίας και όλων των βλαβερών συνεπειών της.

Ετοιμα μπισκότα, κέικ και μάφινς
Ολα αυτά τα τρόφιμα είναι ομαδοποιημένα, επειδή τα αποτελέσματά τους για την υγεία είναι παρόμοια. Πέρα από τα υψηλά επίπεδα αλάτων και σακχάρων, περιέχουν επίσης τρανς λιπαρά. Τα τρανς λιπαρά προστίθενται για να γίνουν τα τρόφιμα πιο αποδοτικά, δεδομένου ότι είναι φθηνότερα από τα υγιή λίπη. Παρατείνουν επίσης την ημερομηνία λήξης τους και βελτιώνουν την εξωτερική τους υφή.

Παγωμένο τσάι
Είναι πραγματικά δελεαστικό δεδομένου ότι είναι πολύ εύκολο να παρασκευαστεί και πολύ φθηνό. Μπορεί να φτιαχτεί από φθηνά φακελάκια τσαγιού και στη συνέχεια να φυλαχθεί στο ψυγείο σε μια κανάτα. Δεν είναι όμως τόσο υγιεινά όσο υποστηρίζουν αυτοί που τα πουλάνε. Είναι υπερ-φορτωμένα με τεχνητές γεύσεις, σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης και άλλα σάκχαρα.

Μαργαρίνη
Είναι μια εναλλακτική μορφή βουτύρου που χρησιμοποιείται από πάρα πολλούς ανθρώπους. Το κύριο μειονέκτημά της είναι πως είναι γεμάτη από τρανς λιπαρά οξέα που συνδέονται με πολλά προβλήματα που σχετίζονται με την υγεία, όπως η παχυσαρκία. Περιέχει επίσης συντηρητικά, γαλακτωματοποιητές και εξάνιο. Ολα αυτά τα στοιχεία είναι επιβλαβή για την υγεία.

Ποπ κορν
Είναι ένα δημοφιλές σνακ μεταξύ των θεατών στις ταινίες, αλλά εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο ανθυγιεινά τρόφιμα που μπορείτε να πάρετε. Το γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι με το οποίο φτιάχνεται είναι ανθυγιεινό, όπως και τα χημικά συντηρητικά και το μεταποιημένο αλάτι που περιέχει. Επίσης, περιέχει διακετύλιο, μια χημική ουσία που είναι γνωστή για τη βλάβη που μπορεί να προκαλέσει στους πνεύμονες. Αν θέλετε να φάτε ποπ κορν φτιάξτε το στο σπίτι σας με υγιεινά συστατικά.
ΠΗΓΗ: medinova.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ