Ποιες τροφές τονώνουν τη μνήμη!

Ποιες τροφές τονώνουν τη μνήμη!
Μην την πατάτε με όσα σας λένε για σκευάσματα διατροφής τα οποία υποτίθεται ότι ενισχύουν τη μνήμη και δυναμώνουν τη σκέψη του εγκεφάλου. Κάποια από αυτά τα σκευάσματα ναι μεν μπορεί να είναι καλά, αλλά η αλήθεια είναι πως υπάρχουν πραγματικές τροφές που καλύπτουν όλες τις ανάγκες για την ορθή λειτουργία του εγκεφάλου και την ενίσχυση της μνήμης.

Ο σύγχρονος άνθρωπος ζει συνεχώς στην κόψη του ξυραφιού, επομένως χρειάζεται υγιή εγκεφαλική δραστηριότητα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

1)Καταναλώστε καφεΐνη για να ξυπνήσει ο εγκέφαλος. Η καφεΐνη μας κάνει πιο δραστήριο και βοηθά στην ενίσχυση της σκέψης και της συγκέντρωσης. Φυσικά δε χρειάζεται να καταναλώσουμε καφέ αν δεν μας αρέσει, αφού και ένα φλιτζάνι τσάι περιέχει την απαραίτητη για τον οργανισμό μας καφεΐνη.

2)Δώστε πρωτεραιότητα στη γλυκόζη. Η γλυκόζη είναι χρήσιμη για την ορθή εγκεφαλική δραστηριότητα του νου και είναι και ένα από τα καλύτερα υποκατάστατα της βλαβερής για την υγεία μας ζάχαρη. Πιείτε ένα ποτήρι χυμό κάθε μέρα για να ενισχύσετε τη μνήμη σας, τη σκέψη σας και τις νοητικές σας δυνατότητες. Βέβαια πάντοτε η κατανάλωση πρέπει να γίνεται με μέτρο, καθώς η τεράστια κατανάλωση μπορεί να βλάψει τελικά τη μνήμη σας.

3)Φάτε πρωϊνό κάθε πρωί. Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και στην ουσία αποτελεί το καύσιμο του οργανισμού για την υπόλοιπη ημέρα. Ένα σωστό πρωϊνό πρέπει να περιλαμβάνει φυτικές ίνες, γαλακτοκομικά και φρούτα.

4)Το ψάρι είναι η υπερτροφή του εγκεφάλου. Τα Ω3 λιπαρά συνδέονται άμεσα με την υγεία του εγκεφάλου, ενώ έχει αποδειχθεί πως όσοι καταναλώνουν καθημερινά ψάρια, έχουν ισχυρότερη μνήμη από τους υπόλοιπους. Επιπλέον, τα Ω3 προστατεύουν τον οργανισμό από πολλά προβλήματα υγείας.

5)Καταναλώστε μικρή ποσότητα από καρύδια και μαύρη σοκολάτα. Δύο φαγητά πλούσια σε ουσίες που είναι ζωτικές για την υγεία του εγκεφάλου. Πάντοτε η κατανάλωση να γίνεται με μέτρο.

6)Καταναλώστε αβοκάντο και βατόμουρα. Πρόκειται για δύο από τις υπερτροφές της μητέρας φύσης, οι οποίες ενισχύουν την εγκεφαλική δραστηριότητα και την μνήμη, ενώ παράλληλα θωρακίζουν τον οργανισμό από επικίνδυνες ασθένειες.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ