Πείτε «αντίο» στην αϋπνία με αυτούς τους 7 τρόπους…

Πείτε «αντίο» στην αϋπνία με αυτούς τους 7 τρόπους…
Στριφογυρνάτε στο κρεβάτι και δεν μπορείτε να κοιμηθείτε; Βλέπετε τους δείχτες του ρολογιού να γυρνάνε και εσείς δεν μπορείτε να κλείσετε μάτι;
Σε όλους έχει συμβεί να υποφέρουμε από αϋπνίες, κάτι που είναι τρομερά εξοντωτικό αφού ο ύπνος είναι απαραίτητος στον οργανισμό για να αναζωογονηθεί.
Δείτε παρακάτω πως θα διώξετε τον εχθρό και θα κοιμάστε σαν πουλάκι!
1. Κεράσια

Ο χυμός των κερασιών μπορεί να μειώσει τη βαρύτητα της αϋπνίας, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of Medicinal Food».

Οι συμμετέχοντες έπιναν χυμό κερασιού κάθε πρωί και βράδυ για 15 ημέρες, μετά το πέρας των οποίων ανέφεραν μείωση του χρόνου που χρειάζονταν για να τους πάρει ο ύπνος κατά 17 λεπτά.

2. Σωστό μαξιλάρι

Το σωστό μαξιλάρι βοηθάει σημαντικά στην σωστή θέση του σώματος/αυχένα, με αποτέλεσμα τον συνολικά καλύτερο και ποιοτικότερο ύπνο.

Μετά από έρευνα αγοράς που κάναμε το ιδανικό ανατομικό μαξιλάρι είναι τύπου memory foam (παίρνει το σχήμα του σώματος). Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες με ένα click εδώ.

3. Αφεψήματα

Η βαλεριάνα, η πασιφλόρα, το μελισσόχορτο ή το τίλιο μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στο να κοιμηθείτε εύκολα.

Ένα ζεστό φλιτζάνι γάλα με μία κουταλιά μέλι μπορεί επίσης να βοηθήσει.

4. Άσκηση

Η άσκηση, πράγματι, διευκολύνει τον ύπνο μας, αρκεί να μη γίνεται 2-3 ώρες πριν πέσουμε για ύπνο, γιατι έχει αντίθετα αποτελέσματα.

Ίσως η μόνη εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα να είναι το σεξ, που έχει την ιδιότητα να κουράζει και παράλληλα να χαλαρώνει το σώμα.

5. Χαλαρώστε

Κάντε μασάζ με αρωματικά έλαια.

Σε 30 ml αμυγδαλέλαιο, διαλύστε 5 σταγόνες κέδρο, 5 σταγόνες Ylang Ylang και 8 σταγόνες μανταρίνι.
Η ποσότητα είναι αρκετή για να γίνει μασάζ σε όλο το σώμα.

– Αν δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα, ρίξτε 6 σταγόνες από το παραπάνω μείγμα σε ένα λύχνο και αφήστε τα αρώματα να πλημμυρίσουν το χώρο σας και να σας ηρεμήσουν.

– Εναλλακτικά, ρίξτε 1-2 σταγόνες λεβάντα στην μπροστινή πλευρά του μαξιλαριού σας.

–Χαλαρώστε στην μπανιερά. Για να αποφύγετε πιθανούς ερεθισμούς, πριν ρίξετε το αιθέριο έλαιο στο νερό, αραιώστε το σε κάποιο έλαιο βάσης (αμυγδαλέλαιο, τζοτζόμπα κλπ.). Συνολικά, 10 σταγόνες από τα παραπάνω έλαια αρκούν.

6. Διατροφή

Πριν από τον ύπνο αποφύγετε καφέ, αλκοόλ, καυτερά και λιπαρά φαγητά, κρέας και τροφές υψηλές σε πρωτεΐνη.

7. Συμβουλές

Σε περίπτωση που κοιμάστε το μεσημέρι φροντίστε να είναι για τουλάχιστον μια ώρα, ώστε να μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ.

Διατηρήστε το υπνοδωμάτιο σας σκοτεινό, βοηθάει το σώμα και τα μάτια σας να χαλαρώσουν και διευκολύνει τον ύπνο σας.

Διατηρήστε τη θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιο σας κάτω από τους 21 βαθμούς κελσίου. Μελέτες δείχνουν ότι η βέλτιστη θερμοκρασία του δωματίου για τον ύπνο είναι από 15,5 μέχρι 20 βαθμούς κελσίου.

Καλό είναι να κρύψουμε το ρολόι στο συρτάρι, γιατί όσο το κοιτάμε και μετράμε πόσες ώρες ύπνου μάς απέμειναν, τόσο περισσότερο αγχωνόμαστε με αποτέλεσμα να δυσκολευόμαστε στον ύπνο.

Εάν μετά από μισή ώρα ακόμη στριφογυρίζουμε στο κρεβάτι, είναι καλύτερα να σηκωθούμε και να ξαπλώσουμε όταν θα νιώθουμε πιο κουρασμένοι.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ