Ο πιο γρήγορος τρόπος για να κάψεις λίπος (σε μόλις 4 λεπτά)! Αξίζει τον κόπο…

Θα κουραστείς, θα σου βγει η γλώσσα έξω αλλά θα σου πάρει μόλις 4 λεπτά. Οπότε αξίζει τον κόπο…

Μιλάω για την Tabata! Δεν είναι κάτι καινούργιο και αν έχεις πάει ποτέ σε μάθημα crossfit είναι πολύ πιθανό να την έχεις ακούσει. Πρόκειται για μια μέθοδο γυμναστικής η οποία υπάρχει εδώ και αρκετές δεκαετίες.

της Κατερίνας Λάσπα,

Η προπόνηση Tabata είναι μικρής διάρκειας αλλά μεγάλης έντασης και με πολύ μικρά διαλείμματα ξεκούρασης. Είναι τόσο έντονη ώστε να φέρνει γρήγορα αποτελέσματα ενώ είναι ιδανική για ανθρώπους που δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους.

Τα τελευταία 20 χρόνια έρευνες έχουν δείξει πως αυτού του είδους οι ασκήσεις βελτιώνουν το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, βελτιώνουν τον μεταβολισμό και αλλάζουν την σύσταση του σώματος. Για να είμαι πιο ακριβής με την Tabata μπορείς να κάψεις πάνω από 13 θερμίδες το λεπτό.

Πώς λειτουργεί, όμως, ακριβώς;
Στην ουσία αυτό που κάνεις είναι να γυμνάζεσαι σκληρά (όσο πιο σκληρά μπορείς) για 20 δευτερόλεπτα και να ξεκουράζεσαι για 10. Επαναλαμβάνεις για 8 φορές μέχρι να συμπληρώσεις συνολικά 4 λεπτά. Μπορείς είτε να σταματήσεις εκεί αν δεν έχεις χρόνο στη διάθεσή σου είτε να συνεχίσεις για άλλες 5 Tabata και να κάνεις μια σούπερ δυνατή 20λεπτη προπόνηση (στην οποία θα γίνεις μούσκεμα από τον ιδρώτα).

Τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις;
Μπορείς να κάνεις τα πάντα (για παράδειγμα, εγώ σήμερα το πρωί έκανα μια Tabata μόνο με squats). Σκέψου μια άσκηση που θέλεις να κάνεις, πάρε το χρονόμετρο στο χέρι και ξεκίνα. Μπορείς να κάνεις burpees, jump squats και προβολές (lunges), push-ups, κοιλιακούς και planks (σανίδα). Μπορείς ακόμα να κάνεις και σκοινάκι.

Αυτό το είδος άσκησης είναι ιδανικό για πολυάσχολους ανθρώπους που δεν μπορούν να αφιερώσουν 30 συνεχόμενα λεπτά σε μια προπόνηση ενώ σίγουρα μπορούν να χώσουν 4λεπτες Tabata στο δύσκολο πρόγραμμά τους.
keepup.gr

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ