Οι τροφές που αυξάνουν τον αριθμό των σπερματοζωαρίων…

Οι τροφές που αυξάνουν τον αριθμό των σπερματοζωαρίων…

Οταν τα ζευγάρια προσπαθούν να συλλάβουν, η προσοχή πέφτει συχνά στην γυναίκα και την υγεία της. Ομως, η υπογονιμότητα των ανδρών περιλαμβάνει περίπου το 50% των περιπτώσεων υπογονιμότητας.

Πριν από τη σύλληψη, οι άνδρες θα πρέπει να ακολουθούν μια ισορροπημένη διατροφή, να ασκούνται και να απέχουν από το κάπνισμα και την ευκαιριακή άμετρη κατανάλωση αλκοόλ.

Οι τροφές που αναφέρονται παρακάτω, μπορούν επίσης να αυξήσουν με φυσικό τρόπο τον αριθμό των σπερματοζωαρίων και να δώσουν στα ζευγάρια καλύτερες πιθανότητες σύλληψης.

1. Εσπεριδοειδή
Τα αντιοξειδωτικά, όπως η βιταμίνη C που βρίσκονται στα εσπεριδοειδή μπορούν να αυξήσουν τον αριθμό των σπερματοζωαρίων. Χυμός πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ, μπορούν να δώσουν το ίδιο αποτέλεσμα. Οι άνδρες που δεν τους αρέσουν πολύ οι χυμοί μπορούν να δοκιμάσουν να ρίξουν λίγο φρέσκο χυμό λεμονιού στο νερό τους.

2. Ντομάτες
Οι ντομάτες περιέχουν λυκοπένιο που επίσης αυξάνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων. Δεδομένου ότι το λυκοπένιο βρίσκεται επίσης στο κέτσαπ και στον ντοματοπολτό, οι περισσότεροι άνδρες δεν θα χρειαστούν πολλή ενθάρρυνση για να προσθέσουν την ντομάτα σε όλες τις μορφές της στη διατροφή τους.

3. Φασόλια
Μια ανεπάρκεια του ψευδαργύρου είναι μία από τις κύριες αιτίες της ανδρικής υπογονιμότητας. Τα φασόλια είναι μία ευέλικτη χορτοφαγική πηγή ψευδαργύρου.

4. Ξηροί καρποί
Οι ξηροί καρποί είναι σπουδαία τροφή για την αύξηση του αριθμού των σπερματοζωαρίων, διότι περιέχουν ψευδάργυρο και την αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε που έχει διαπιστωθεί πως βοηθά στην αύξηση της ποσότητας των σπερματοζωαρίων. Προσπαθήστε να καταναλώνετε μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς όπως τα αμύγδαλα κάθε μέρα.

5. Στρείδια
Τα στρείδια αποτελούν μια από τις καλύτερες πηγές ψευδαργύρου. Αν τα καταναλώνετε αυξάνετε κατά πολύ τις πιθανότητές σας για σύλληψη. Θα πρέπει, βέβαια, να προσέξετε γιατί η υπερβολική κατανάλωση ψευδαργύρου μπορεί να αποβεί προβληματική. Γι’ αυτό μείνετε στη συνιστώμενη ποσότητα που είναι 15 mg καθημερινά για τους ενήλικες άνδρες.

6. Κρέας
Το κόκκινο κρέας και η γαλοπούλα είναι δύο άλλες πηγές ψευδαργύρου. Δεν περιέχουν τόσο, όσο τα στρείδια, αλλά είναι μια τροφή που είναι πιο εύκολο να καταναλώσει κανείς σε πιο τακτική βάση. Καταναλώστε φρέσκια γαλοπούλα, επειδή τα επεξεργασμένα κρέατα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι και άλλα συντηρητικά. Δεδομένου ότι το κόκκινο κρέας έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, μείνετε μόνο σε μία μερίδα άπαχο κόκκινο κρέας την εβδομάδα.

7. Κριθάρι
Το κριθάρι είναι μια υγιής, χορτοφαγική πηγή ψευδαργύρου, που είναι επίσης και πολύ οικονομική. Μπορείτε να τη βρείτε παντού σε πολλές ποικιλίες και μαγειρεύεται εύκολα και με πολλούς τρόπους.

8. Τόνος
Ο τόνος περιέχει σελήνιο, το οποίο είναι γνωστό ότι αυξάνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων. Οι άνθρωποι που καταναλώνουν τόνο σε τακτική βάση θα πρέπει να προτιμούν κονσέρβες τόνου, γιατί περιέχουν λιγότερη ποσότητα του ενδεχομένως βλαβερού υδράργυρου απ’ ό,τι ο φρέσκος τόνος.

9. Αυγά
Τα αυγά περιέχουν δύο συστατικά που είναι γνωστό για αυξάνουν το σπέρμα, τη βιταμίνη Β12 και το σελήνιο. Δεδομένου ότι είναι συχνά δύσκολο να βρει κανείς το χρόνο για ένα ήρεμο πλήρες πρωινό, μπορείτε να τα βράσετε από το βράδυ και να τα πάρετε μαζί σας.

10. Μπρόκολο
Οι περισσότεροι άνθρωποι ξέρουν ότι το φολικό οξύ είναι ζωτικής σημασίας για τις γυναίκες πριν από τη σύλληψη και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ωστόσο, από την άποψη του αριθμού σπερματοζωαρίων, μπορεί επίσης να είναι πολύ χρήσιμο για τους άνδρες. Το μπρόκολο είναι μία από τις καλύτερες πηγές φολικού οξέος. Δοκιμάστε να το προσθέσετε σε σαλάτες ή ως ένα δευτερεύον πιάτο με το φαγητό. Αλλες μεγάλες πηγές φυλλικού οξέος είναι τα σπαράγγια και ο χυμός πορτοκαλιού.
medinova.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ