Μειώστε το ροχαλητό με αυτές τις τροφές!

Μειώστε το ροχαλητό με αυτές τις τροφές!
Άνδρες αλλά και γυναίκες ταλαιπωρούνται συχνά από το πρόβλημα του ροχαλητού.
Αρκετοί παράγοντες, όπως η διατροφή, μπορούν να επηρεάσουν τη διαδικασία της αναπνοής αλλά και μπορούν να βοηθήσουν να αντιμετωπιστεί το επίμονο ροχαλητό. Ορισμένες τροφές που περιέχουν λιπίδια προκαλούν διόγκωση των ιστών της αναπνευστικής οδού και έτσι εντείνουν το ροχαλητό. Ενώ άλλες τροφές βοηθούν να παραμένει ανοιχτή η αναπνευστική οδός και να πραγματοποιείται ανεμπόδιστα η αναπνοή.

Γάλα σόγιας

Η ευαισθησία ή δυσανεξία στη λακτόζη που περιέχει το γάλα αγελάδος μπορεί να εντείνει το ροχαλητό. Για όσους δεν μπορούν να μεταβολίσουν επαρκώς τη λακτόζη το γάλα σόγιας είναι μια πολύ καλή εναλλακτική.

Μέλι

Πριν τον ύπνο ένα φλιτζάνι τσάι με λίγο μέλι καταπραΰνει το λαιμό, διευκολύνοντας έτσι τη διαδικασία της αναπνοής κατά τη διάρκεια του ύπνου. Επίσης το μέλι έχει αντιβακτηριδιακή και αντιφλεγμονώδη δράση που βοηθά να αντιμετωπιστεί η συμφόρηση του λάρυγγα.

Κουρκουμάς (κιτρινόριζα)

Το ενεργό συστατικό του μπαχαρικού, η κουρκουμίνη, έχει αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη φράση κι έτσι διευκολύνει τη διαδικασία της αναπνοής.

Ψάρι
Η μείωση της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος και η αντικατάστασή του με το ψάρι βοηθούν να βελτιωθεί η ποιότητα του ύπνου. Τα λιπαρά του κρέατος προωθούν τις φλεγμονές στη ρινική κοιλότητα, ενώ αντίθετα τα λιπαρά οξέα του ψαριού δρουν ενάντια στη φλεγμονή.

Κρεμμύδι

Μπορεί να κάνει την αναπνοή να μυρίζει άσχημα, όμως έχει αποσυμφορητική δράση και βοηθά να ανοίξει η αναπνευστική οδός.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ